ایجاد و نوآوری

توانایی یک سازمان واسه ادامه فعالیت با توانایی اش در ایجاد و نوآوری تعیین می شه. شرکتا باید دائم خودشون رو با تغییر بازار، تغییر فن آوری و تغییر عادات و سلایق مصرف کننده وفق دهند. ایجاد و نوآوری کاریه که همیشه باید انجام بدیم.

نوآوری بالاتر از اجناس جدیده

نوآوری چیزی بیشتر از یک ایده واسه اجناس جدیده. شما باید به شرکتا کمک کنین تا فرایند خلاقیت رو جهت بهبود بازاریابی خود به کار گیرند. مثل در این موارد:
مفاهیم خدمات جدید
روشای هدف دار نام تجاری جدید
جذب مشتری جدید
نامای تجاری جدید
مفاهیم موقعیتی جدید
ایده های ارتقاء بخش جدید
ایده های بسته بندی جدید
ایده های نمایشگاه و محل فروش جدید

نوآوری تحت رهبری مصرف کننده

این فرایند با مشارکت آدمایی که فوق العاده خلاق (Imaginators) هستن، شروع می شه. پس، ایده های این افراد واقعا منحصر به فرد بوده و بیشتر موجب پیشرفت می شن. خلاقیت ایده محور رو میشه در بین گروه های غیرمصرفی هم دید.

نشستای ایده پردازی

نمونه محیط گروهی متمرکز – ده صندلی که دور یک میز بزرگ چیده شدن- واسه جمع آوری نظرات و واکنشای جواب دهندگان بسیار عالیه، اما واسه نوآوری محیط مناسبی نیس. نوآوری در محیطی خودشو نشون میده که باعث تحریک طرف راست مغز شه.

نوآوری لحظه ای نیس

بیشترً ظهور خیلی از ایده های خلاقانه یه مدت طول میکشه و یا به عنوان نتیجه کل چندین ایده ی کوچکتر پیشرفت داده می شه. هر چی شرکت کنندگان بیشتر در مورد یک مشکل فکر کنن و نظرات مطرح شده ی بقیه رو هم پایه قرا دهند، احتمال بیشتری داره که یافته های پایانی منحصر به فرد و ابتکاری باشن. نشستای نوآوری در دوره های تقریباً طولانی انجام می شه. نشستای حضوری شش تا هشت ساعت طول میکشه، در حالی که یک جلسه آنلاین رو میشه به مدت ده روز کاری هم تمدید کرد!

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   برسی بازار و زیربازارهای بالفعل و بالقوه

نوآوری کارمند محور

می تونین از مراحل خلاقیت کاربردی خود (Applied Creativity Process) واسه کمک به شرکتایی که از خلاقیت و تخصص کارکنانشون واسه تولید ایده ها و راه حلای جدید استفاده می کنن، استفاده کنین. این مراحل:

  • به شرکت کنندگان کمک می کنه تا به روشنی اهداف و مقاصد رو تعیین کنه.
  • تعداد زیادی فرصت، ایده و یا راه حلای بالقوه رو تولید می کنه (بسیار بیشتر از ایدهایی که تکنیک طوفان مغزی سنتی تولید می کنه).
  • خیلی از راه حلا و امکانات عملی رو تولید می کنه.
  • منطقی خوب و عاقلانه رو هنگام ارائه راه حل واسه ذینفعان کلیدی جفت و جور می کنه.
  • اجرا رو پیشرفت داده و پذیرش راه حلای پایانی رو در سازمان گسترش می کنه.

این نشستای خلاقیت رو میشه به شکل آنلاین و یا در محیط شرکت برگزار کرد. موارد قابل تحویل مفاهیمی آماده واسه آزمون هستن.

خدمات نوآوری

به پیشرفت اسباب بازیای الکترونیکی آموزشی، بازیای الکترونیکی، تلفنای همراه، برنامه های وفاداری مشتری، محیطای خرده فروشی، اجناس جدید غذایی، نوشیدنی، اجناس خونگی و … کمک کنین. شما با فرآیندهای نوآور هدف دار خود می تونین موجب تغییر شکل تلاشای مشتری واسه پیشرفت محصول جدید شید.
خدمات نوآوری نقطه اوج آموزش اجناس جدید، در ارائه نوآوری به خاطر برتری رقابتیه. خدمات ایده پردازی رو به پیشرفت رو طبق پلت فرم اینترنت جهانی انجام بدین تا تبدیل به یک پیشگام جهانی در خدمات ایده پردازی شید.

مطالب در رابطه:

 

[تعداد: ۳    میانگین: ۲.۷/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید