مشتریان بالقوه ی شما فکر می کنن که تا چه حد قابل اعتماد هستید؟

  • اگه واسه کار و کاسبی تون از شبکه های اجتماعی استفاده می کنین، اونا می تونن به شما اعتماد کنن که بطور منظم ایده هاتون رو در خطر دید قرار می دید؟
  • اگه خبرنامهایی رو منتشر می کنین، اونا می تونن به شما اعتماد کنن که هر کدوم از چاپا به موقع به دست شون برسه؟
  • اگه پادکست تولید می کنین یا کانالی رو در یوتوب دارین، اونا می تونن به شما اعتماد کنن و مطمئن شن که بطور منظم برنامه دارین؟
  • اگه واسه وبلاگ خود مقاله می نویسید، اونا می تونن به شما اعتماد کنن که پستای مفیدی رو طبق یک نظم واسه اونا عرضه می دارین؟

نکته اصلی اینجاست:

تا وقتی که کسی کار کردن با شما رو شروع نکنه نمیتونه درباره اینکه شما قابل اعتماد هستید یا نه؛ صاحب نظر باشه.

حتی با مشاهده ی فعالیتاتون -مثل نمونه هایی که در بالا ذکر شد- اونا تصویری از شما رو ایجاد می کنن. تصویری که نشون میده شما چقدر در ارائه و تحویل به موقع، اون تایم و پایبند هستید.

وسیله اعتمادسازی

با ایجاد یه برنامه منظم، اعتماد و اطمینانِ بازار هدف خود رو جلب می کنین که خیلیِ کار بزرگی ست. این از روش تولید بازاریابی محتوا قدرت میگیره.

بیشتر به شکل ناخودآگاه، اعتبار مهم و بزرگی رو واسه توانایی اعتماد خود ایجاد می کنین و بازاریابی محتوا به یک داراییِ قوی و معتمد تبدیل می شه.

 

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   مدیریت و رهبری اخلاقی چیه؟

اون روی سکه هم ً روشن ست. اگه بلاگ شما به مدت چند ماه بروزرسانی نشه، اگه خبرنامه یا پادکست شما روی نظم خاصی عرضه نگردد، تصویر بسیار سختی رو تو ذهن مخاطبان ایجاد می کنین.

وقتی به برنامه بازاریابی آینده خود نگاه می کنین روی داراییایی که شما رو معتمد جلوه میدن تمرکز کنین.

تعداد کمی از کانالای محتوا رو انتخاب کنین بعد پایبند شید تا بطور منظم در اونجا حضور پیدا کنین.

پس از یه مدت، مخاطبان واسه اعتماد کردن به طرف شما بین. تلاش کنین ارزش و اهمیت این اعتماد رو واسه کار و کاسبی تون درک کنین. بازار هدف شما پر از کسائی ست که یا می دونن شما معتمد هستید و یا از قبل به شما اعتماد کردن!

 

[تعداد: ۵    میانگین: ۴.۸/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید