عنوان پایان نامه :

 بررسی اثر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران

یک صفحه از متن پایان نامه فقط مثلا :

 

 

 

چکیده

هدف همۀ مؤسسات خدماتی مثل بانکها ارائه خدمات مناسب و مورد رضایت مشتریانه. از اونجا که بانکها در محیطی با اجناس غیرمتمایز فعالیت می کنن، کیفیت خدمات در اونا به عنوان اولین اسلحه رقابت شناخته می شه. مطالعه حاضر با هدف امتحان کیفیت خدمات ارائه شده به وسیله بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز و مرودشت) و هم بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکی با رضایتمندی مشتریان انجام شدهه. در این تحقیق از مدل سروپرف به خاطر آزمایش کیفیت خدمات استفاده شد. جامعه آماری این مطالعه مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهر شیراز و مرودشت و نمونه آماری تشکیل شده از ۱۵۰ نفر از مشتریان بوده. اطلاعات مورد نیاز با وسیله پرسشنامه در سال ۱۳۹۳ جمع آوری گردید. نتایج بررسی بدست اومده داده ها که با استفاده از ضریب اتحاد پیرسون انجام شد، نشون میده با افزایش هر یک از معیارهای مورد بررسی (اعتماد، اطمینان، پاسخگویی، همدلی) رضایتمندی مشتریان زیاد می شه. کمترین تا بیشترین ضریب اتحاد به ترتیب واسه معیارهای اطمینان، پاسخگویی، همدلی و اعتماده. پس با تاکید هر چه بیشتر روی عوامل دارای ضریب اتحاد بالاتر، میشه رضایتمندی مشتریان رو بیشتر بالا برد. طبق نتایج حاصل از آزمون فریدمن به خاطر رتبه بندی شاخصای مؤثر بر رضایتمندی مشتریان، شاخص “آگاهی، تخصص، علم و مهارت رئیس شعبه و کارکنان” مهمترین عامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان از بانک مهر ایران و شاخص “امکانات فیزیکی و رفاهی بانک” کم اهمیت ترین عامل از دید مشتریان بوده و بقیه شاخصا بین این دو عامل قرار گرفتن.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه کشاورزی : بررسی و مقایسه ریزغده زایی رقم های زودرس و دیررس گیاه سیب زمینی

 

واژهای کلیدی: کیفیت خدمات بانکی، رضایتمندی مشتری، مدل سروپرف، آزمون اتحاد پیرسون، آزمون فریدمن

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط شامل ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد):

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط شامل ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf):

 

واسه دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود لحظه ای فایل متن کامل با فرمت ورد می تونین به لینک زیر مراجعه کنین:

 

دسته‌ها: پایان نامه ارشد