تاثیرات رابطه مستقیم مدیران با کارکنان رو دست کم نگیرید! متأسفانه خیلی از رهبران هیچ درکی از تاثیر رابطه مستقیم با کارکنان در کسب وکارشان ندارن!

 

 

تاثیرات رابطه مستقیم

میدونید مدیرعامل تون کی ست؟ چه شخصیتی داره؟ اصلاً شاید بهتر باشه بپرسیم که نام اونو میدونید؟

طبق مطالعه گذشته، نزدیک به یک چهارم کارکنانی که در شرکتای متوسط و بزرگ کار می کنن حتی اسم مدیرعامل شون رو هم نمی دونن!

بررسی که APPrise Mobile روی بیشتر از ۱۰۰۰ نفر از کارکنان آمریکا که در شرکتایی با بیشتر از ۵۰۰ کارمند کار می کنن انجام داد یافته های شگفت انگیزی رو درباره رابطه بین مدیران و کارکنان سازمان شون اعلام کرد.

در این بررسی، ۲۳ درصد از کارکنان گفتن که از اسم مدیرعامل شون اطمینان ندارن! واقعا، خیلی از اونا، اصلاً نمی دونستن که مدیرعامل شون مثل چی ست! کارکنان جوون تر، کم تر مایل بودن که اسم مدیرعامل جایی که کار می کنن رو بدونن. -۳۴ درصد از کارکنان که بین ۱۸ تا ۲۴ سال سن داشتن گفتن با مدیران اجرایی آشناییت ندارن، در حالیکه این درصد در بین کارکنان بالای ۲۵ سال، ۲۲ درصد بوده. یعنی ۲۲ درصد از کارکنان بالای ۲۵ سال، گفتن که با اونا آشنا نیستن!

این فقط درباره نام لیدرشان نبود. کلا شناخت رو هم شامل می شد.

یک سوم کارکنان در این بررسی، گفتن که اگه مدیرعامل شون رو در صف ببینن قادر به شناسایی نیستن. دوبارهً کارکنان جوون تر، مایل تر بودن که چهره ی مدیران اجرایی شرکت رو نشناسن! تنها ۵۴ درصد از کارکنان جواب دادن که این تستِ “صف” (شناسایی مدیرعامل در صف کارکنان) رو قبول شدن. ۶۹ درصد از کارکنان قدیمی تر، از اینکه می تونن مدیران ارشد خود رو بشناسن احساس غرور می کردن.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   تبلیغ با نمادی از ایتالیا

البته شاید همه اینا به این خاطر باشه که اکثریت کسائی که در این بررسی شرکت کردن (۷۱ درصد) اصلاً در یک محیط کاری و دفتر با مدیرعامل شون کار نمی کردن. و واسه مدیریت تیمای دورکار خیلی از مدیران از ایمیل استفاده می کردن تا اینکه تصمیم به سفر بگیرن و ملاقات روبرو با کارکنان رقم بزنن.

همونطور که می بینین خیلی از رهبران تاثیرات رابطه مستقیم با کارکنان رو نمی دونن! رابطه بیش تر، باعث می شه کارکنان درگیر شن و با احساس مسئولیت بیش تری به انجام وظایف شون بدن. در آخر اینا باعث ارزش افزوده ی بیش تر به کسب وکار می شه.

به گفته مدیرعامل APPrise Mobile آقای Jeff Corbin “رهبران کسب وکاری که رابطه، درگیری کارکنان و شخصیتا رو اولویت خود قرار میدن همانایی هستن که به دنبال ایجاد رابطه با کارکنان شون می گردن.”

 

 

[تعداد: ۳    میانگین: ۴/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید