تقویت کسب وکار

کسب وکار موجود می تونه با تجارب کاری و بازار، داراییا، تواناییا و پایگاه مشتری که طبق اون بناشدهه، رشد پیدا کنه. پیشرفت اجناس جدید یا ورود به بازارهای نو ذاتاً خطر آمیزند و ممکنه شرکت رو به مسیرهایی بکشونه که راه حل و فرهنگ فعلی اون کمرنگ شن.

راه های زیادی واسه تحریک کسب وکار اصلی هست. کسب وکار می تونه:

  1. تجربه مشتری رو بهبود بخشه. موارد تغییرپذیر رو در نظر بگیره، هریک رو ازنظر اثر بر مشتری و کارکرد ارزش گذاری کنه و برنامه هایی واسه تبدیل بخشای مسئله دار به نقاط برتر ایجاد کنه و اونا رو در خطر دید بذاره. بالاتر از انتظارات رفتن و متناسب با گزاره ارزش، ممکنه به تولید نیروی جنبشی منجر شه. اجرا نوآوری پله ای، محصول رو بهتر کنه.
  2. با ایجاد برابری دلایل نبود خرید رو حذف کنه یا کم کنه. لباسای کی مارت ممکنه بیرون از رده تصور شن، ازاین رو رقابت شرکت ایجاد اعتبار لازم با در نظر گرفتن مد ه طوری که شکاف به وجود اومده در این بعد اون قدر بزرگ نباشه که مانع خرید مشتریان شه.
  3. پایگاه مشتری وفادار رو پیشرفت بده. ارتقای گزاره ارزش و مبانی ارتباطی واسه مشتریان وفادار به پیشرفت این پایگاه منجر می شه.
  4. پایگاه خریدار رو پیشرفت بده. خریداران جدید بیشتر اهداف گرون قیمتی هستن، پیشرفت پایگاه خریدار مستقیماً بر منحنی سود اثر میذاره. زمانی که آگاهی محصولی پر-درخواست پایین باشه، سرمایه گذاری واسه جذب خریداران جدید به صرفه هستش.
  5. برنامه های بازاریابی خاص ارائه بده. با بالاتر رفتن از تبلیغات رسانه ای و حرکت به طرف اسپانسری، اینترنت، دنیای دیجیتال، و حتی بازاریابی شایعه میشه به این مهم رسید.
  6. خطوط خود رو گسترش بده. طعما، بسته بندی یا اندازه های جدید می تونه انرژی، علاقه و خلق بخشای جدید رو به همراه داشته باشن. بااین حال، باید از پیچیدگی و مشکلات خرید واسه مشتریان دوری کرد.
  7. شخصیتی زنده و سرخوش رو معرفی کنه یا پیشرفت بخشه.بیشتر بخونین:
  • اگه سرمایه ای واسه شروع کسب وکار ندارین، مشکلی نیس

  • برند شخصی یا برند کسب وکار ؟

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید