تکنیک فروش

بیش تر از اینکه تلاش کنین مستقیماً به مشتری دلخواه بفروشین، شخصی رو که به همراه اون به محیط شما قدم نهاده اهمیت بدین. این مهمون همراه، ممکنه همسر، کودک، دوست و یا بابابزرگ مشتری شما باشه.

با رفتاری ً صمیمی شروع به صحبت با مهمون کنین (اینجا، مشتری اصلی مورد توجه نیس!) کم کم، می بینین که فروش تون افزایش پیدا می کنه.

مهمون رو به چشم یک اَبَر قدرت نگاه کنین. (هرچه بیشتر با نظرات شما موافق باشن، این قدرت در چشم شما زیاد می شه)

وقتی شاهد طرفداری اون از یک کالای خاص شدید (یا ترجیحش رو گفت) شمام به طرف هدف اصلی فروش جلو روید.

“مهمون مشتری” رو به عنوان منشی فروش خود درنظر بگیرین.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   تلاش خودروسازان خارجی واسه ثابت نگهداشتن قیمتا، توجه به اینکه Ford با هزینه های بالای نیرو کار روبرو شدن!
دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید