الگوی جدید خرید آمازون

 آمازون رسما از چشم انداز سوپرمارکتای خود در آینده پرده ورداری کرد.

سوپر مارکتای جدید آمازون ، اولین نوع از سوپرمارکتای مدرن شرکت آمازونه و در نزدیکی دفتر مرکزیشان، سیاتل راه اندازی شده. این مغازها که آمازون گو (Amazon Go) نام دارن، فرقای اساسی رو نسبت به دیگه سوپرمارکتای فعال الان جهان دارن.

اولین سوپرمارکت آمازون گو در یک فضای ۵۵۰ متری در سیاتل احداث شده. خریداران با ورود به این سوپر مارکت می تونن مواد غذایی مورد نظر رو ورداشته و بعد از مغازه بیرون شن. گفتنیست که سفارشای اونا به شکل خودکار از حساب کاربری آمازون اونا کم می شه.

مغازه آمازون گو متکی بر سنسورها و بینایی کامپیوتریه تا بتونه تشخیص بده خریداران چه اجناسی رو خریداری کرده و بعد از مغازه بیرون شدن. این تجربه خرید در اول با استفاده از یک اپلیکیشن اسکن و پیش از ورود مشتریان به داخل مغازه آمازون گو شروع می شه. سنسورهای تعبیه شده روی دربای خروجی هم میتونن مواد غذایی خریداری شده رو موقع خروج مشتریان از مغازه در حساب آمازون اونا جا بده و زمانی که اونا قصد ترک مغازه رو دارن به اونا اجازه خروج داده می شه.

اولین شعبه مغازه مدرن و پیشرفته آمازون الان به شکل آزمایشی تنها روی کارمندان این شرکت بازه.

آمازون می خواد تا سال ۲۰۱۷ میلادی، اولین شعبه عمومی این سوپر مارکت رو واسه استفاده عموم راه اندازی کنه.

[تعداد: ۱۰    میانگین: ۳.۷/۵]

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   رهبران موفق چیجوری به خلاقیت تشویق می کنن؟
دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید