عنوان پایان نامه :

 عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و پیشرفت اون در بانک کشاورزی استان گیلان

یک صفحه از متن پایان نامه فقط مثلا :

 

 

 

مقدمه

سازمان­ها در گذشته تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید بودن و رشد دادن مشتریان معنا و مفهومی نداشت. رسیدن به هر مشتری تازه به عنوان یک پیروزی تلقی می شد و توجه خاصی هم به مشتریان موجود متمرکز نمی شد. اما حالا این وضعیت از این رو به اون رو شده و نگهداری و رشد دادن مشتریان سودآور اولین هدف سازمان هاست؛ طوریکه کاتلر (۲۰۰۰) بازاریابی رو علم و هنر یافتن، نگهداری، و رشد دادن مشتریان سودآور تعریف کرده (اعرابی و ورزشکار، ۱۳۸۴).

رضایت مشتری، کلیدی واسه حفظ وفاداری مشتری و کارکرد پولی برتر شرکته. از طرف دیگه در دنیای رقابتی امروز، کیفیت خدمات یکی از زمینه هاییه که سازمانا می تونن از راه اون به امتیاز رقابتی برسن. کیفیت خدمات به عنوان نگاه یا قضاوتی دنیا عمومیت درباره برتری و رجحان یک خدمت تعریف شدهه که از مقایسه بین انتظارات مشتری و درک اونا از کارکرد واقعی خدمات ناشی می شه. بیشتر تحقیقات انجام شده خوب اهمیت این دو معنی رو نشون داده ان (عطافر و شفیعی، ۱۳۸۵).

از شروع ده ۱۹۹۰ اتفاق نظر جهانی بین صاحب نظران پدبدار شده که سازمانای مشتری گرا در بازارهای رقابتی جهانی موفق ترن. سودمندترین و مناسب ترین راه حل واسه بانکا مشتری مداریه. واقعا این جمله رو قدری قوی تر میشه گفت و گفت که بنیان و پایه نظام بانکی مشتریه. در بازاریابی امروز هزینه از دست دادن یک مشتری برابره با از دست دادن منافع مربوط به خدماتی که اون مشتری در طول عمر خود با اون نیاز داره (ونوس و صفائیان، ۱۳۸۳).

واسه تحقق مشتری مداری، باید به چند نکته توجه شه که مهمترین اونا پاسخگویی روشن به نیازای روز مشتری یعنی تنوع خدمات و خدمات تازه، جدید و ابتکاریه. اگه امروز بحث دنیای الکترونیک مطرح می شه، بانکایی موفق هستن که وسیله ها و زمینه های لازم واسه جواب دادن در مورد ی بانکداری الکترونیکی رو فراهم بیارن. اگه امروز کارت اعتباری مورد نیازه، بانکی موفقه که زمینه استفاده از اون رو بهتر از رقبا فراهم کنه. واسه بانکا حفظ مشتری و رابطه دائم با مشتری به شکلای مختلف ضروریه. این رابطه می تونه از راه رییس شعبه و با هر یک از کارکنان شعبه صورت گیرد. نظرسنجی از مشتریان دایمی و انتخاب مشتریان نمونه یا فعال و حل مشکلات مشتریان از راه مشاورهای مطلوب و حرفه ای مثل مواردی هستن که در مشتری مداری مطرح می شن. وقتی مشتری در یک شعبه با مانع روبرو می شه، سعی می کنه خواسته خود رو در بانک دیگری تامین کنه و با توجه به رقابت شدید در میدون بانکداری، بانکی که بتونه رضایت مشتری رو تامین کنه، موفق تر هستش (ونوس و صفائیان، ۱۳۸۳).

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد رشته کشاورزی : اثر اعمال تیمارهای مختلف در شکستن خواب و جوانه زنی بذور علف های هرز یولاف وحشی و بارهنگ

بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال ۱۳۱۲ تاسیس شدهه. این بانک هم حالا با حمایت­ی هشتاد سال تجربه خدمت رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در مورد ارائه خدمات بانکی در سراسر کشور فعاله. مأموریت این بانک ایجاد خدمات جدا به شکل پایدار واسه تأمین نیاز و افزایش بهره وریه و با چشم انداز تحقق بانکی پیشرو در نوآوری و اجرا فناوری های جدید در صنعت بانکداری و خدمات پولی همیشه سعی می کنه (پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی).

در این فصل، مفاهیم مربوط به موضوع تحقیق در چار بخش مورد بررسی قرار می­گیرد. در بخش اول، در مورد بانک و بانکداری و تاریخچه اون، و هم تاریخچه بانک کشاورزی مطالبی آورده می­شه. در بخش دوم،  تعاریفی از وفاداری مشتری و وفاداری الکترونیکی بیان و ً در مورد کیفیت خدمات توضیحاتی داده می­شه. در بخش سوم تحقیقات و تحقیق­های انجام شده در داخل و خارج کشور که بیشترین رابطه رو با موضوع تحقیق دارن با عنوان پیش­نگاشته­ها آورده شدهه. در بخش چهارم هم طبق مرور منابع انجام شده، چهارچوب نظری تحقیق به شکل جدول ارایه گردیده که بیان کننده متغیرها و روابط موجود بین اونا می­باشه.

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط شامل ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد):

پایان نامهعوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و پیشرفت اون در بانک کشاورزی استان گیلان

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط شامل ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf):

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و پیشرفت اون در بانک کشاورزی استان گیلان

واسه دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود لحظه ای فایل متن کامل با فرمت ورد می تونین به لینک زیر مراجعه کنین:

 

دسته‌ها: پایان نامه ارشد