عنوان پایان نامه :

یک صفحه از متن پایان نامه فقط مثلا :

 

 

ظرفیت انتقال رسوب[۱]

شستشو و یا ته نشینی ذرات رس و لای که بصورت بار آویزون حمل می شه طبق محاسبه سرعت ته نشینی و مقایسه نا آرومی برشی واقعی و نا آرومی برشی بحرانی صورت میگیره. اگه نا آرومی برشی واقعی کمتر از نا آرومی برشی بحرانی باشه، ته نشینی رسوبات صورت میگیره و بر عکس این موضوع فرسایش صورت
میگیره. در مورد ظرفیت حمل رسوبات بار بستر روشای مختلف هست که در فصل اول و سوم روش ها و فرمولای مختلف توضیح داده شدهه . در این تحقیق از روش لارسن[۲]
( در بخش ۳ – ۱۰ – ۲ روش لارسن و روابط اون توضیح داده شدهه . ) جهت تشکیل معادلات محاسبه بار کف استفاده گردیده . جزئیات بیشتر در مورد معادلات روش لارسن در فصل سوم ارائه گردیده.

 

۳۳-۴-۴- اطلاعات ایستگاه رسوب سنجی

در این تحقیق از اطلاعات مربوط به ایستگاه رسوب سنجی ملاثانی به عنوان شرط مرزی بالادست و ایستگاه اهواز به عنوان ایستگاه شاخص جهت واسنجی و صحت سنجی مدل محاسبه بار آویزون استفاده شدهه. این اطلاعات که از سازمان آب و برق خوزستان تهیه شده شامل اطلاعاتی مثل تاریخ نمونه ورداری ، دما ، دبی جریان و دبی رسوبه.

در این تحقیق از اطلاعات ماه های آذر و دی سال ۱۳۸۱  جهت واسنجی و بهمن و اسفند ماه سال ۱۳۸۱ جهت صحت سنجی مدل استفاده شدهه. اطلاعات اندازه گیری شده در ایستگاه اهواز هم واسه واسنجی و اثبات درستی کار مدل مورد استفاده قرار گرفتن .

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه رشته مهندسی کشاورزی : بررسی برخی صفات پومولوژیکی و فیزیولوژیکی برخی ارقام زیتون در منطقه درام شهرستان طارم

[۱] – Sediment Transport Capacity

۲ –  غیاثی در سال ۱۳۹۰ و شرکت مهندسی مشاور دزآب ۱۳۸۸ از این روش استفاده کردن .

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط شامل ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد):

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط شامل ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf):

واسه دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود لحظه ای فایل متن کامل با فرمت ورد می تونین به لینک زیر مراجعه کنین:

 

دسته‌ها: پایان نامه ارشد