رسیدن به موفقیت نیازمندِ سخت کوشی نیس! اگه اینجور بود، اجداد ما همه میلیونر بودن. پس، بهتره بدونیم که موفقیت، از انجام دادن کارای درست به روش درست بدست میاد.

اینا بدین معنی ست: صاحب کسب وکاری که میخواد یافته های بهتری رو به دست بیاره دو نوع رقابت رو داره.

 

رسیدن به موفقیت

۱- پذیرش

ما لازم داریم که قبول کنیم: راه حل پیشرفت کسب وکار فعلی مون نتیجه نمی ده. یا دست کم اینکه به روشی که ما می خوایم کار نمی کنه! شایدً خیلی آشناست این حس که با راه حل فعلی احساس راحتی داشته باشین؛ اما دقت کنین که اگه به یافته های دلخواه تون نمی رسه باید قبول کنین که باید اونو تغییر بدین.

تا وقتی که این نیاز به تغییر راه حل رو قبول کنین، فقط در حال هدر دادن زمان خود هستید. یعنی سخت کوشیِ تموم رو فقط واسه پاداشی خیلی ناچیز، صرف می کنین که رسیدن به موفقیت رو هم به دست نمیاد!

۲- در پیش گرفتن یک راه حل ثابت شده واسه موفقیت

هر وقت قبول کردیم که نیاز به تغییر راه حل داریم واسه عبور از رقابت دوم آماده شده ایم. این رقابت، از اولی راحت تره. باید راه حل رو که مناسب ماست و واسه ما نتیجه میده پیدا کنیم. یعنی یک راه حل واسه موفقیت!

و حالا خوبیش اینه، موفقیت نشونه های خودشو نشون میده.

دور و بر ما رو نمونه هایی از کسب و کارای موفق فرا میگیره. هر جایی رو نگاه کنین کسب وکارهایی رو می بینین که کارای درست رو انجام میدن. همه بخشای پیشرفت کسب وکارمان که نیاز به بهبودی داره از قبل بطور چشم گیری واسه کسب و کارای دیگه جواب داده. همه پاسخایی که بدنبالشان هستیم در همون بیرون قرار گرفتن. ما فقط باید به دنبال نشونه ها حرکت کنیم.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   رازهای موفقیت و عادتای صاحبان کسب وکار موثر و موفق

وظیفه ی شما اینجا، تحقیق کردنه. خوب نگاه کنین ببینین کسب و کارای موفق چه کارایی رو انجام دادن. -کارایی که شمام می تونین به صنعت خود موافقت بخشید-

اینجا، بهتر منظورمون رو میگیم:

اگه کسب وکار شما لازم داره بازاریابی خود رو بهتر کنه، چی رو می تونین با دنبال کردن نشونه های موفقیت، یاد بگیرین؟

 

  • از آخرین سرویسی که استفاده کردین و خیلی شما رو تحت اثر قرار داده، به دوستان خود می گین.
  • آخرین ایمیل بازاریابی رو که گرفتین که شما رو قانع کرده تا مراحل بعدی رو طی کنین.
  • آخرین پست بلاگی رو که خوندین و شما رو واداشته تا با بقیه به اشتراک بذارین.
  • آخرین تبلیغاتی که دیده اید و شما رو تشویق کرده تا خرید کنین.
  • آخرین خبرنامه ای رو که خوندین و به شما انگیزه داده تا واسه بقیه فوروارد کنین.

 

پس از انجام اینکارها، زمان اون رسیده که به چیزایی بالاتر از “سطح” نگاه کنین. هر چیزی رو که پیدا کردین کپی نکنین. بجای اون، درنظر بگیرین که چیجوری می تونین چیزایی رو که یاد گرفتین بطوری موافقت بخشید که برای کسب وکارتان نتیجه بده.

 

 

[تعداد: ۹    میانگین: ۴/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید