استوری اینستاگرام یک تغییردهنده ی بازیِ قابل توجه واسه کارآفرینانه. دلیل اونو در این مقاله بررسی می کنیم.

 

استوری اینستاگرام

 

استوری اینستاگرام

وقتی اینستاگرام “استوری” رو که به کاربرانش اجازه میده بمدت ۲۴ ساعت عکس و ویدیو پست کنن راه اندازی کرد درخشش زیادی پیدا کرد. استراتژیست دیجیتالی، کارآفرین سریالی و نویسنده سایت کارآفرینی، Andrew Medal باور داره که استوری اینستاگرام وسیله خیلی عالی واسه کارآفرینانه تا وارد بازاریابی شون کنه. دلایل اون رو در ادامه می خونین:

۱- واسه شروع، ارزانه

با اینکه تبلیغات اسپانسردار رسمی اینستاگرام گرون هستن، قوانین ارتقای تقریباً ضعیف اینستاگرام به کسب وکارها اجازه میده تا حسابای کاربری رایگان رو به رایگان ایجاد کرده و به سرعت تبلیغات رو در استوری و پستای دائمی شروع کنن. چون شرکتای کوچیک تر، منابع کم تری دارن؛ این فرصت بسیار خوبی واسه اوناس تا پلت فرم تبلیغاتی ساده رو راه اندازی کنن.

ارزون بودن استفاده از اینستاگرام به استارتاپا و بقیه کسب و کارای کوچیک اجازه میده تا به سرعت بازاریابی شون رو با بودجه ی خیلی کم و یا ناچیز شروع کنن. با مجموعه های کم تر پولی، آزادی بیش تری واسه تست کردن شکلای جور واجور جور واجور محتوا و همینطور موافق شدن با خواسته ی مصرف کننده رو دارن.

۲- همه جانبه س

با اجازه دادن شرکتا به استفاده از عکس و ویدیو کلیپا در تبلیغات، اینستاگرام پلت فرم خوبی رو واسه ایجاد صمیمیت با مشتریان بالقوه رو ساخت. بخاطر بی دووم بودن استوری اینستاگرام شرکتا روی تبلیغات نپخته و بدون فیلتر به عنوان راهی واسه پیوستن به رابطه مستقیم با کاربران اینستاگرام تمرکز می کنن. اونا به کاربران اجازه میدن تا تجربه هایی رو با تبلیغات شون -بجای اینکه منفعلانه فقط نگاه کنن- داشته باشن.

اگه این قبلاً به اندازه کافی به درد بخور نبوده باشه، تبلیغات در استوری به شما اجازه میده تا از قابلیتای هدف گذاری استفاده کنین. می تونین تبلیغات رو دقیقاً مربوط به کسائی که قصد رسیدن به اونا رو دارین شخصی سازی کنین.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   امتیازات مطالعه واسه رهبران و مدیران

Airbnb کار جالبی انجام داد. استفاده از تبلیغات ویدیویی در استوری اینستاگرام شون ترتیب داد تا تجربه های سفر واسه بینندگان منتقل شه.

۳- ارتباطات عمیق تری رو گسترش می کنه

بیشتر از ۱۵۰ میلیون کاربر اینستاگرام روزانه از آن استفاده می کنن. این مجموعه بزرگی از مردمه اما پلت فرم اینستاگرام به کسب وکارها اجازه میده تا هنوزم رابطه عمیقی رو با مخاطبان برقرار کنن. یکی از پنج استوری در اینستاگرام یک پیام مستقیم (دایرکت مسیج) از بیننده رو دریافت می کنه و تقریباً ۷۰ درصد کاربران اینستاگرام کسب وکارها رو دنبال می کنن. این سطح از درگیری مستقیم یعنی کسب وکارهایی که از استوری اینستاگرام استفاده می کنن سهام مفیدی رو با مشتریان ایجاد کنه.

استفاده از تصاویر و ویدیوهای پشت صحنه، تصاویر داخلی از فضای کار و نشون دادن اینکه اجناس، دقیقاً چیجوری ساخته می شن می تونه به ایجاد این رابطه نزدیک کمک کنه.

۴- به شما کمک می کنه تا با جوونا رابطه برقرار کنین

میانگین سن اینستاگرامیا، در مقایسه با بقیه پلت فرمای اجتماعی مثل فیسبوک، جوون هستن. استارتاپای خیلی از این پلت فرم به عنوان راهی واسه رابطه ایده های کسب وکاری با جوونان این نسل از روش هشتگ کردن جدیدترینا استفاده می کنن. این وسط، جنبه ی انسانی دادن به شرکت تون از روش استوری اینستاگرام منبع بسیار با ارزشی ست.

کاربران اینستاگرامیِ محبوب یا همون “تاثیرگذاران” که قبلاً در مقالات جور واجور درباره اونا نوشتیم می تونن به شما در پیدا کردن و ایجاد رابطه با این گروه از جوونا کمک کنن.

 

 

[تعداد: ۶    میانگین: ۴.۷/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید