بیشتر بازاریابان امسال پخش آگهیای تبلیغاتی بازگشت به مدرسه رو از آخرای تابستون شروع کردن. جالبه که تبلیغ کنندگان کالا در آخر این پیام رو گرفتن مصرف کنندگان دوست ندارن که زودتر از موعد درباره بازگشت به مدرسه فکر کنن.

پارسال اولین آگهی تبلیغاتی ۲۱ ژوئن زمانی پخش شد که بچه ها هنوز در مدرسه بودن. پخش آگهیای تبلیغاتی بازگشت به مدرسه در حالی در ماه آگوست شروع شد که خرده فروشان و دیگه برندا بر خنده دار بودن و احساسی بودن پیامای خود اضافه ان.

آگهیای تبلیغاتی تلویزیونی امسال هم کوتاه تر از سالای گذشته هستن. بازاریابانی مثل Best Buy، Old Navy و JCPenney محتوای طولانی تر رو واسه آگهیای اینترنتی انتخاب ان. تایم ۶۰% از ۴۶ آگهیای تبلیغاتی بازگشت به مدرسه ۱۵ ثانیه بود.

دو سال پیش، آگهیای تبلیغاتی ۱۵ ثانیه ای ۲۰% از حجم کل آگهیای پخش شده در این فصل خاص رو تشکیل می دادن. در عین حال، اکثریت نزدیک به اتفاق اونا ۳۰ ثانیه طول می کشیدن.۸

یک شرکت بررسی گر آگهیای تبلیغاتی ویدئویی به نام “Ace Metrix”، میزان تاثیرگذاری آگهیای تبلیغاتی رو طبق ملاکایی مثل “دوست داشتنی بودن”، “جلب توجه”، “ایجاد رابطه”، “جلب علاقه” یا “قصد خرید” سبک و سنگین میکنه. تازه واردا به صحنه بازگشت به مدرسه رو Tide و IHOP تشکیل میدن که کارکرد خوبی هم داشتن.

در حالی آگهی تبلیغاتی “French Toast” واسه IHOP با دانشجویان کالج رابطه برقرار می کنه که آگهی تبلیغاتی “Science Can Get Pretty Messy” واسه Tide بدون تمرکز بیشتر از حد روی محصول به استفاده از این سوژه روی آورده.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   2-7)رفتار پیش قدمانه در سازمان (کرنت، 2000)

ده آگهی تبلیغاتی برتر با سوژه بازگشت به مدرسه، با در نظر گرفتن Metrix

 

۱٫ Best Buy, “Student Deals”

۲٫ JCPenney, “Huge Sale”

۳٫ Old Navy, “Picture Day”

۴٫ Staples, “Telling the Truth”

۵٫ Kohl’s, “Highest Style”

۶٫ Target, “Big or Small”

۷٫ Kohl’s, “Get Cash”

۸٫ Wal-Mart, “Unlimited”

۹٫ Kohl’s, “Great Times”

۱۰٫ Office Depot, “King of Campus”

[تعداد: ۱    میانگین: ۵/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید