افزایش درآمد در تعطیلات

ناشران آنلاین می تونن از دو روش واسه افزایش درآمد خود در تعطیلات استفاده کنن
تعطیلات همراه با یک شیرقهوه ی خوش طعم، تخفیفات بزرگ ویژه مصرف کننده و یک ثروت کلان رو واسه ناشران آنلاین داره.
پیشنهادی واسه شما دارم که می تونین ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد درآمد خود رو زیاد کنین! کافی ست دو تغییر ساده واسه طراحی سایت خود و مدل کار و کاسبی تون به کار گیرید …

 

 

۱- کارتون رو به نمایش گذاشته و در اومد خود رو تا ۵۰۰ درصد زیاد کنین

بزرگترین تبلیغ کنندگان خواستار اون ان که تبلیغات شون دیده شه- این یک مد زودگذر نیس. به عنوان یک ناشر، شما باید بر موج مشاهده سوار شید. با بودن در نقش اولین محرک، به احتمال زیاد افزایش قابل توجه در درآمد حاصل از تبلیغ کنندگان برنامه ای رو – هم در مزایده ی فوری (RTB) و هم در معاملات بازار خصوصی (PMP)- شاهد هستین.
ایجاد تبلیغات شناور: تبلیغات شناور، تبلیغاتی هستن که اگه یک کاربر اسکرول بالا یا پایین رو داشته باشه، حرکت نمی کنن. اونا در بالای صفحه شناور می مونن در حالی که کاربر صفحه رو پشت سر می نهد. شما می تونین یک آگهی شناور رو در ریلا و یا در مرکز قسمت پایین بذارین، و یا می تونین سایت خود رو به خاطر از بین بردن اسکرول (اندازه گیری)، دوبارهً طراحی کنین. اگه شما اندازه گیری نامحدود رو در نظر دارین، این واحدهای شناور یک “باید” هستن.
زمانی که آگهی شما به طور مؤثر دیده می شه: تحقیقات نشون داده که تبلیغات زمانی بیشترین اثر رو دارن که به مدت ۸ تا ده ثانیه مشاهده شن، پس هر چند ثانیه، آگهی رو تجدید کنین و یک آگهی دیگه رو نشون بدین. اگه یک کاربر به مدت ۴۰ ثانیه در صفحه شما باشه، این یک فرصت مناسبه واسه افزایش درآمد شما به میزان ۵۰۰ درصد در هر صفحه! همه تبلیغ کنندگان از به اشتراک گذاری اون آگهیِ تبلیغ خوشحال می شن، و شما بصورت زیادی درآمدتون بیشتر دارین.

۲- بهینه سازیِ برنامه ای

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   محمدعلی کیست ؟ درسایی از قهرمون بوکس سنگین وزن جهان

اگه از ورود به برنامه اجنتاب کردین – اتوماسیون تبلیغات خرید و فروش دیجیتالی مثل معامله ای که میشه با اصطکاک کمتر انجام داد، یا یعنی برنامه (پروگراماتیک)- زمانش رسیده که با اون روبرو شید. شما می تونین CPMای زیادتری با فروش برنامه ای نسبت به فروش مستقیم داشته باشین. اینجا نحوه ی استفاده از این اجناس اومده:

موجودی خود رو کامل سازی کنین: زمان به حرکت درآوردن اسلاتای آگهی خاص واسه فروش مستقیم و دیگه موارد واسه فروشای برنامه ایه. شما می تونین موجودی خود رو با وسایل موجود دوباره دسته بندی کنین طوری که هر اسلات آگهی رو میشه مستقیماً و یا از روش پروگراماتیک به فروش رساند؛ تصمیمی که در یک اون گرفته می شه. یعنی، اگه پیشنهاد برنامه ای واسه یک نشونه واحد بالاتر از قیمت فروش مستقیم باشه، هر اسلات آگهی می تونه سود بالاتری رو واسه بهبود درآمد کل شما داشته باشه.

مبادلات زیاد رو کامل سازی کنین: تبادل، بازار دیجیتالیه که اجازه میده تا تبلیغ کنندگان و ناشران فضای آگهی رو خرید و فروش کنن، که بیشتر از روش مزایدهای فوریه. به عنوان یک ناشر، شما دست کم باید دو مبادله واسه افزایش سود دهی داشته باشین.

دوری از وسوسهای کوتاه مدت: یک آگهی ویدئویی که به طور خودکار نشون داده می شه و کل سایت شما رو تحت پوشش قرا میده می تونه به شما یک CPM 30 دلاری خالص داشته باشه؟ بله می تونه. هم اینکه می تونه مانع رفتن کاربرانی شه که در آینده احتماال داره از محتوای شما بازدید نکنن! واحدهای تبلیغاتی که وعده بازده بالا دارن اما به روشنی با کاربر غیر صمیمی رفتار می کنن، باید واسه موفقیتای دراز مدت از اونا دوری کرد.
در حالی که بخشایی از این بحث می تونه فنی و پر از کلمات اختصاری باشه، این همون چیزیه که باعث موفقیت شده و بازده شما رو به عنوان یک ناشر فروش آنلاین بنر یا تبلیغات تصویری در محیط امروز به بیشترین حد میرسونه و بیشترین مزد رو به دست میده.

[تعداد: ۴    میانگین: ۵/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید