راهنماییایی واسه تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی ممتاز

شاخصا اشاره داره که باید از شبکه های اجتماعی به عنوان کار جدید در بازاریابی استفاده کنین.
وقتی شرکتای تجاری به کشف بعضی از لوگوا و اطلاعات شرکتای دیگه از روش شبکه های اجتماعی پی می برن می تونن از این راه به رشد و پیشرفت خود کمک کنن. مثل بازاریابی الکتریکی.
آخرین اطلاعات نشون دهنده اینه که بازاریابی الکتریکی در آمریکا روزانه ۶۰۰ میلیون دلار از روش شبکه های اجتماعی دریافت می کنه. این متأثر از مدیریت درست و تخصص افراده.

کسائی که می خوان در باراریابی الکترونیکی حرفه ای شن به این ۶ نکته اساسی در این مقاله توجه کنن:

۱/ نکته های دنیای بازاریابی الکترونیکی : خواستهای مشتری

واسه وبلاگ نویسان محتوا به عنوان ملک به حساب میاد. اما واسه کارشناسا شبکه های اجتماعی چه در کار آزاد و چه واسه شرکتا مشتری اعتبار اونا حساب می شه. چون مقابل خواسته هاشون پرداختی رو انجام میدن.
همیشه واسه برآورده کردن خواستهای مشتری آماده باشین این راه بهترین راه واسه رابطه با مشتری ست.

۲/ نکته های دنیای بازاریابی الکترونیکی : کمپین

هیچ وقت شبکه های اجتماعی رو یک کمپین ندونین بیشتر کمپینا به کلمه اهمیت زیادی میدن به ویژه در شبکه های اجتماعی که واسه پخش هم قابل استفاده س
پیدا کردن ایده های تازه واسه گروه تبلیغاتی کار آسونی نیس با تمرکز خاصی ایده ها رو بسازین.

۳/ نکته های دنیای بازاریابی الکتریکی: هدف

هر کاری هدفی داره هر کمپین تبلیغاتی وبلاگ نویسی KPlه که میزان موفقیت و رسیدن به هدف رو اندازه گیری می کنه شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر رو می بینین که خدمات خاصی واسه گسترش تبلیغات و خدمات خاصی دارن و در این کار هم به شما کمک می کنن.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   راه هایی واسه افزایش کارکرد کارکنان و رفت و امد اونا به وسیله مدیران

۴/ نکته های دنیای بازاریابی الکتریکی : شکارچیان مسابقات

کی هدایای مجانی رو دوست نداره همه آدما هدیه گرفتن رو دوست دارن بعضی از مردم تبلیغات خاصی رو دنبال می کنن تا هدایای مجانی نصیب شون شه ؛ این آدما به شکارچیان مسابقات معروفند. شما به عنوان یک متخصص تبلیغات باید به این اهمیت بدین همه صاحبان کار و کاسبی تلاش می کنن هر چی در توان دارن خرج کنن تا برنده باشن واسه برگزاری اینجور مسابقاتی یادتون باشه حتماً مسابقه به درد بخور باشه و شروطی رو هم رعایت کنین تا تقلبی صورت نگیرد.

۵/ نکته های دنیای بازاریابی الکتریکی : بدنام کردن

بدنام کردن علامت تجاری (لوگو) در شبکه های اجتماعی به وسیله رقیبان تون چیزی شایعه. بیشتر مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی احساس آزادی می کنن اگه کسی خواست محصول شما رو بدنام کنه بهترین کار اینه که با آرامش کامل جواب اونو بدین و اگه به حرفهای خود ادامه داد می تونین به مدیریت شبکه آگاهی بدین تا با فرد متخلف برخورد شه.

۶/ نکته های دنیای بازاریابی الکتریکی : صاحبان شکایات

ساختن شکلای جور واجور حسابا واسه اجناس در شبکه های اجتماعی کار سختی ست و باید با دقت تموم اجناس خدمات و فعالیتا رو پیگیری کنین و به هر شکایتی رسیدگی کنین در صفحات خود عبارتای خرید اینترنتی، در جای خود خرید کنین رو استفاده نکنین! شکایات رو پشت سر خود آزاد نکنین! بهترین راه واسه جواب دادن جواب با آرامشه این جور مشتریان رضایت بیشتری دارن.
شما اساسی ترین نکته های بازاریابی الکترونیکی رو یاد گرفتین و می خونین با این نکتها به موفقیتای بزرگی برسین. در این راه ما رو همراه خود بدونین و تجربه هاتون رو با ما در بین بذارین.

[تعداد: ۶    میانگین: ۴.۳/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید