افزایش فروش

چیجوری می تونین موجب افزایش فروش اجناس و خدمات خود شید؟ شاید لینکداین جواب سؤال تون باشه. تست کنین.

سایت برند شخصی شما، مهم ترین وسیله و جایی ست که ارتباطات بامعنایی در اون می تونه رخ بده. وقتی که قرار باشه خودتون رو به عنوان یک متخصص در بخش ی ویژه خودتون بشناساید به محتوای عالی و شبکه اجتماعی قوی مثل لینکداین لازم دارین تا به اشتراک بذارین.

همونطور که میدونید برنامه ها و وسایل زیادی واسه این منظور هست اما شما باید بتونین برنامه ای رو که با در نظر گرفتن بخش و مخاطبان شما مناسب رو انتخاب کرده و روی اون تمرکز کنین. اما امروز در این پست، Susan Gilbert بطور ویژه درباره لینکداین صحبت کرده و نکاتی رو ارائه میده.

، برند شخصی شما، چیجوری می تونه فروش بیش تری رو به خود جذب کنه؟ همه این اتفاقا از فعالیتای روزانه و تعاملات درگیرکننده و سازنده ایجاد می شن. لینکداین هم یکی از بهترین وسایل شبکه های آنلاینه که به شما اجازه میده با مشتریان بالقوه و تاثیرگذاران بخش ی خود رابطه برقرار کنین.

در اقتصاد موبایل امروز، همه حرفا بر سر ایستادگی و دووم آوردن با بازارِ هدف و پرورش روابط با استفاده از روش معتبره. اینجا چند راه هست که برند شخصی شما می تونه در برنامه لینکداین، ارتباطات خوبی رو ایجاد کرده و باعث فروش و فرصتای زیادی شه.

ارتباطات سودآوری رو در لینکداین بسازین

اولین جایی که باید واسه ساخت برند شخصی شروع کنین یک پروفایل به روز شده و تخصصیه که ارتباطات جدید رو به خود جذب کنه. از همون روزی که ملحق شده، با گروه های تخصصی به رفت و امد پرداخته و به اشتراک گذاری محتوای شرکت تون می پردازید در حال تجربه رشد واقعی با استراتژیایی که در ادامه میاد هستید:

  • با برنامه تبلیغاتی شروع کنین

حتی اگه تا الان در بودجه ی خود درنظر ندارین، اما این راه حل رو در آینده، جایی که بتونین از امتیازات تبلیغات پرداخت شده در لینکداین استفاده کنین بذارین. ویژگیاشون به شما کمک می کنه تا پا رو بالاتر از ارتباطات ایمیلی نهاده و سریع تر از رشد طبیعی، موجب جهت دادن طرف فروش می شه.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   تعریف بازاریابی ! بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی – اجتماعی تعریف می‌شه

  • رابطه خود رو با شبکه تون، حفظ کنین

اگه فهمیدین که برندتون، چند رابطه خشک و غیرمتحرک داره یعنی زمان اون فرارسیده که اونا رو با به روزرسانیا، اطلاعات جدید، رویدادهای ویژه و … پرورش بدین. از InMail واسه رسیدن به افراد با راه و روش غیر فروش و با ارائه اطلاعات مفیدی که واسه مشکلات شون هم راه حل باشه استفاده کنین.

  • در گروه ها، فعال بمونین

برند شخصی شما می تونه ارتباطات جدیدی رو از روش ملحق شدن و شرکت در گروه های تخصصی گرفت. بقیه اعضا و صاحب نظران مسائلی دارن که شما می تونین در رسیدن به راه حل کمک شون کنین. همینطور این فضا، جایی ست که شما می تونین مقالات و اخبار به درد بخور مربوط به بخش ی خود رو به اشتراک بذارین. اما همیشه به یاد داشته باشین که محیطای این چنینی فقط و فقط واسه ایجاد ارتباطات سازنده و کمک به یکدیگره، نه روندی واسه ارتقای شخصی!

  • هر روز، پستی رو بذارین

این مورد، می تونه مقاله ای باشه که در گذشته روی بلاگ یا لینکداین شما گذاشته شده یا دست کم پستی رو از سایت تون منتشر کنین. با یک تیتر جذاب و توضیحاتی از برندتون می تونین نظرات و بازخوردی رو جذب کنین که می تونه مستقیماً اونا رو به اجناس و خدماتی که در سایت تون قرار گرفته هدایت کنه.

فروش اجتماعی در حالت آنلاین برجسته تر می شه و برند شخصی شما فرصت شگفت انگیزی رو در ایجاد ارتباطات معتمد و هوشیارانه داره که می تونه اونا رو در سطح لینکداین تبدیل به مشتری کنه. هر روز و هر هفته لینکداین خود رو چک کنین و با شبکه خود در رابطه بمونین تا علاقه مندان بیش تری رو به خود جذب کنین.

[تعداد: ۱۰    میانگین: ۴.۴/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید