بهبود راه حل موبایل

ما امروز در عصر طلایی تکنولوژی کسب و کارا زندگی می کنیم. تجارت الکترونیکی که همیشه در حال تحوله این اجازه رو میده تا به مخاطبان در سراسر دنیا راحت تر دسترسی داشته باشیم. اپلیکیشنای جدید و روشای نوین بطور همیشگی در حال پیشرفت و پیشرفت دادن اهداف و واژه های راه حل بازاریابی هستن.

واسه اینکه بشه در سطح رقابت موند صاحبان کار و کاسبی باید بیاموزند که اونا هم در نزدیکی “زمان” با اون پیش برن. طبق بررسیای محققان، هنوزم تعداد خیلی از شرکتا با احتیاط نسبت به این موضوع برخورد می کنن. اونا تلاش می کنن که به راه های سنتی و روشای بازاریابی تست شده مراجعه کنن تا چشم اندازه هایی از دیجیتال در حال پیشرفت و روشای هدف دار متناسب با موبایل بیابند.

باور بکنین یا نکنین، برداشتن قدمایی واسه رسیدن به مشتریان جدید از روش دنیای دیجیتالی و تکنولوژی مویابل بدون درد هستش! هم اینکه، شما واسه استفاده از این وسیله، به سطح هوش و تخصص معینی لازم ندارین! استفاده از راه حل بازاریابی موثر موبایل یک هنره که بسیار عادی شده. واسه شروع لیستی از نکاتی رو که به شما کمک می کنه تا به گروه شرکتای قرن ۲۱ ملحق شید رو ذکر می کنیم. با پدیده فکر مهتر همراه باشین.

  • مطمئن باشین که سایت شما، متناسب با گوشیای هوشمنده

این روزا، کاربران زمان بیش تری رو صرف وب گردی از روش گوشیای هوشمند و تبلتا می کنن تا استفاده از کامپیوترها و سیستمای کسل کننده! پس همین موارد کافی ست تا شما به پیشرفت دادن سایت تون واسه پلت فرمای جور واجور دست به کار شین. اگه سایت شما در گوشیای هوشمند خوب به نمایش گذاشته نمی شه می ارزه که به کیفیت اون رسیدگی کنین و حولوحوش اونو . بعضی وقتا عواملی مثل ویدئوهای استفاده شده و یا تصاویر با حجم زیاد کافی ست تا سایت شما در نمای گوشیای هوشمند از کار بیفته.

اگه واسه این رسیدگیا دچار شک هستید، بهتره کار و کاسبی تون رو آزاد سازید. وقتی که هیچ زمانی رو صرف تلاش واسه بهبود بازاریابی شرکت تون نمی کنین و مردم هم قادر نباشن به سایت شما دسترسی داشته باشن بی فایده س.

  • از طراحی Responsive استفاده کنین

یکی دیگه از اصول بازاریابی موبایل اینه که مطمئن شید سایت شما از طراحی Responsive استفاده می کنه. این نوع از طراحی باعث می شه تا بطور خودکار؛ چیدمان کلی و محتوای سایت تون با در نظر گرفتن ابعاد اسکرین دستگاهی که وارد سایت شما می شه برابری داشته باشه. در بازاریابی وب این خیلی با اهمیته که کاربر زمانی رو صرف زوم کردن در جای جایِ صفحات سایت شما صرف نکنه.

حالا خوبیش اینه احتیاجی به استفاده تکنولوژیای بسیار پیشرفته واسه خلق طراحی Responsive احساس نمی شه و اگه میزبان سایت شما بطور مثال؛ وردپرس باشه بعضی از قالبا در دسترس شما قرار می گیرن که ً Responsive بوده و متناسب با محیط گوشیای هوشمند هستن.

 

  • تلاش کنین پیامایی رو ارسال کنین

در چند سال گذشته، بازاریابی اس ام اسی به محبوبیت خاصی دست پیدا کرده. تا وقتی که تلاش می کنین لیست مخاطبان مشتریان خود رو بروزرسانی و حفظ کنین دیگه احتیاجی نیس که با آژانسای بازاریابی واسه صرف هزینه های بالا مراجعه کنین. اما موضوع اینجاست که در این مورد باید هشیارانه عمل کنین.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   اصل مدل سازی در NLP چیجوری عمل می کنه؟

ممکنه کاربران تمایل زیادی به باز کردن پیام شما داشته باشن اما شما باید دلیلی واسه اونا ارائه بدین تا روی پیام تون کلیک کرده و وارد سایت کاربرپسندانه و Responsive شما شن. خصوصاً تخفیفایی که واسه زمانای خاص اجرا می کنین، پیشنهادات محدود و یا ارائه اطلاعات انحصاری معمولاً یافته های خوبی بدست میارن.

  • از شبکه های اجتماعی استفاده کنین

شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین سلاحایی ست که در دنیای بازاریابی کار و کاسبی تون قرار گرفته خصوصاً اگه تجربه استفاده از روشای هدف دار جور واجور بازاریابی موبایل رو دارین، تاثیر اون بیش تر هم هستش. اگه قراره پیامای اس ام اسی واسه مشتریان بالقوه ارسال کنین لینک صفحه فیسبوک خود رو در اون درج کنین. اونا رو تشویق کنین تا “لایک” کرده و تصاویر موبایلی تون رو به اشتراک بذارن همینطور تلاش کنین تا اونا رو در صحبتای مربوط به اجناس، خدمات و یا در جنبه ی وسیع تر “بخش ی خود” درگیر کنین.

  • از URLای کوتاه استفاده کنین

کاربران معمولا از برندها میخوان تا کوتاه و شیرین باشن؛ خصوصاً زمانی که وارد مبحث بازاریابی پیام رسانی میشیم اهمیت اونم زیاد می شه. اینجا دقیقاً همانجایی ست که URLای کوتاه به کار میاد.

اگه دوست دارین که صفحات خاصی از سایت تون رو واسه مشتریان ارسال کنین همیشه از urlای کوتاه و کوتاه استفاده کنین چون خیلی راحت در خطر دید قرار گرفته و بهتر در حافظها ثبت می شن. لیستی از وب سایتایی که به کوتاه کردن نشانی URLاتون کمک می کنن در اینجا قرار داده شده.

شاید فکر کنین که مورد بی اهمیتی ست اما بخاطر داشته باشین که تغییرات کوچیک باعث تفاوتای بزرگ می شن.

  • از کدهای QR استفاده کنین

کدهای QR امروز در همه جا، جای گرفتن. شما می تونین اونا رو در تبلیغات مجلات، بطریا و حتی قفسهای مغازها ببینین. قبول کنین که واقعاً هم عالی هستن! با یک ضربه سریع کد مورداستفاده از گوشی موبایل، می تونین مستقیماً به صفحه سایت سفارشی که طراحی شده تا به شما درباره اجناس و خدمات اون بگه منتقل شید. حتی کسی که از تکنولوژی ترس زیادی داره هم می تونه خیلی راحت کد QR واسه کار و کاسبی خود بسازه.

  • تبلیغات موبایل رو بخرین

برخلاف تبلیغات چاپی، تبلیغاتی موبایلی هم می تونه واسه کار و کاسبی شما جست و خیز خاصی ببخشد. چون در این نوع تبلیغات شما می تونین مخاطبان خود رو طبق جمعیتی یا مناطق جغرافیایی پایه گذاری کنین. تبلیغات موبایلی می تونن آدمایی رو به طرف شما جذب کنن که حتی با بازاریابی پیام رسانی موفق به جذب اونا نشدین.

یه سریای دیگه از راه هایی که به راه حل موبایل شما کمک می کنه استفاده از گوگل AdWords و ارتقای ایمیل تونه. واسه کسب اطلاعات بیش تر و راهنماییا واسه رونق کار و کاسبی تون می تونین با کارشناسا پدیده فکر مهتر از روش این لینک مشاوره کنین. امیدوارم که مطالعه این مقاله به بهتر شدن وضعیت کار و کاسبی تون کمک کنه. موفق باشین.

 

[تعداد: ۱    میانگین: ۵/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید