زمان بندی تبلیغات روی شکلای جور واجور صنعتا تاثیر داره؟ زمان بندی تبلیغات حتی روی بهره وری کارکنان تاثیر داره.

زمان بندی تبلیغات

هنگام شروع یک پروژه، مدیر و مسئول تبلیغات یک شماره واسه پروژه در نظر میگیره و ساعتای تبلیغات رو پیگیری می کنه. مدیر تبلیغات تلاش می کنه طبق پیشنهادات مشتری ساعتایی که واسه تبلیغاته رو طبق تحقیقات، پژوهشا، برنامه ریزی، پیشرفت خلاق، تولید و مدیریت پروژه تقسیم کنه. اگه همه برنامه ها درست برنامه ریزی شه، ساعات واقعی صرف شده روی پروژه خیلی راحت موفقیت آمیز پیش میره، اما بدیش اینه همیشه اینطور نیس.

پیشرفت خلاق بیشتر وقت بیشتری نسبت به هر بخش دیگری رو در مراحل زمان بندی تبلیغات میگیره. بازخورد یا ناتوانی مشتری در شکستن قیمتا (افزایش، یا کاهش) خلاصه می شه چون مشتری یک نقطه قضاوته و میخواد با هزینه کم بازخورد خوب دریافت کنه. جدول زمان کار و تبلیغات باید به درستی پر شده باشه تا مشتری نحوه چگونگی مصرف پول خود رو بدونه.
به نکتهایی درباره زمان بندی تبلیغات اشاره ای می کنیم با پدیده فکر مهتر همراه باشین.

– برگهای زمانی (تنظیم کارای روزانه) نیروی لازم هر سازمانه.

پول

برگهای برنامه ریزی زمان حتی در خونه مورد مصرف قرار میگیره، همه کمپینا چند ساعت از وقت خود رو واسه ثبت زمان تبلیغات صرف می کنن، تا با زمان بندی تبلیغات درست در نگهداری مشتری کوشا باشن. آژانسای تبلیغاتی با ارسال زمان بندی تبلیغات صورت حسابایی رو واسه مشتریان تظیم کرده تا مدیریت موثری داشته باشن با زمان بندی تبلیغات مشتریان حدود ۹۰ درصد از رمان خود رو بهینه می کنن.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   احتمال خروج سونی از بازار گوشی‌های هوشمند تا سال آینده !

شفافیت

ار روز اول همه بخشای کار رو واسه مشتری توضیح بدین تا همه چیز با هماهنگی پیش رود، تا در جایی که در تنگ نا قرار گرفتید یا به درد نخوری احساس کردین بتونین کارکرد درستی داشته باشین. مدیر کپی رایتنر حدود نصف زمان یک مشتری رو به خود اختصاص میده چون با نگاه به جدول زمان بندی تبلیغات به خلاقیتای زیادی رو در کار ترکیب می کنن.

جدا سازی و بررسی

جدا سازی و بررسی کارکرد گذشته بیشتر واسه ساخت آینده استفاده میشن. مشتری با دیدن تحقیقات، جدا سازی و بررسی کارکرد کار احساس خوبی نسبت به تبلیغات شما می کنن. سودآوری یک سازمان با حل معادلات و جدا سازی و بررسی مشکلات مشتریان بدست میاد.

جایگزینی اجناس

بیشتر کارشناسا تبلیغاتی اقرار می کنن جانشین کردن اجناس در دنیای سرگرمی یه جور تبلیغات هوشمنده اما ممکنه هزینه هایی رو هم داشته باشه چیجوری یک فیلم تبلیغاتی بسازین که هم سرگرم کننده باشه هم محصول تجاری شما رو با تمرکز به مخاطب معرفی کنه؟ ۹۰ درصد فیلمای تبلیغاتی رو آگهیای تبلیغاتی تشکیل میدن این استدلال قانع کننده ای واسه جذب مشتری طبق زمانبندی دقیق نیس. بیشتر مردم در خرید اجناس تبلیغاتی دودلی دارن اصطلاح تبلیغاتی “بزرگ نمایی آمیز” باعث جذب سود از طرف مصرف کنندگان می شه. زمان بندی تبلیغات بعضی وقتا سود آور و بعضی وقتا مضره همه چیز بستگی به برنامه ریزی شما و نگاه مخاطب به کارتون داره.

[تعداد: ۴    میانگین: ۴.۸/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید