در دنیای کار و کاسبی امروز، داشتنِ نوع درست اطلاعات تو یه زمان درست لازم ست. اما بعضی برندها با جدا سازی، بررسی و بررسی یه قدم بالاتر می رن، تا نه تنها تکیه کردن بر اونا باعث تصمیم گیری بهتر به هنگام ایجاد فرصتا می شه؛ بلکه هسته ی مرکزی هر کدوم از تصمیمات موثر کسب و کاره.

بررسیاشون فقط تشکیل شده از یک نوع داده نیس! بلکه مطالعه ای که به وسیله Salesforce انجام شد نشون داد که بهترین اشخاصی که تمرکزشون بر آنالیزهاست بطور متوسط ۱۷ نوع داده رو مورد توجه قرار میدن.

چه چیزای دیگری هست که برندهای برتر رو از بقیه جدا از هم می کنه؟ از کجا میشه اطمینان حاصل کرد که شرکت خود شما به شکلای جور واجور بررسیا دسترسی داره تا به بهترین کارکرد خود برسه؟ همینطور واسه کسب جزئیات بیش تر پیشنهاد می کنیم این مقاله رو بخونین.

جدا سازی و بررسی، سِحر و جادو نیس!

قبل از هر چیز، بهتره یادآوری کنیم که قدم برداشتن در جهت درک و معنی بررسی و در پیش گرفتن کردن تصمیمات استوار طبق اونا، حتماً معنیش این نیس که فوراً در لیست بهترین برندهای صنعت خود قرار بگیرین. نکات خیلی خیلی موثر، قوی و حساس زیادی هست که به وسیله کارشناسا و تصمیم گیرندگان اجرایی احساس می شه. در بین اونا، داده های زیاد، جزو مواردی ست که به سرعت ساخته میشه:

Salesforce مشکلات عادی در مورد بررسی و داده ها رو گزارش میده

 

حالا خوبیش اینه، کسب و کارای مهم می دونن که داشتن وسیله و تکنولوژی درست واسه بررسی و بررسی کردن داده های موجود، یک راه حل هوشمندانه ست؛ و به خاطر همین بهترین افراد نشون دادن که بازاریابی مربوط به بررسی و بررسی شون رو در طول سالای آینده، افزایش میدن. اینم بگیم که این افراد، ۶ برابر بیش تر نسبت به بقیه دوست دارن بر وسیله بررسی، کارکنان و آموزش سرمایه گذاری کنن.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   از کجا بدونیم که کسب وکار به مدیر شبکه های اجتماعی لازم داره؟

بررسی، باعث رشد نمایی می شه

مورد بعدی اینکه، بررسیا به سرعت به محرک بالفعلی تبدیل شدن که در پشت زنجیره بزرگی از تصمیمات کسب و کاری قرار گرفته. – بالاتر از سایت.

بررسیا می تونن بالاتر از بهبود سایت، مورداستفاده قرار بگیرن

 

وقتی تحلیلا و بررسیا واسه بهبود روندها و فرآیندهای سرتاسر سازمان – از همکاری گرفته تا پیشرفت اجناس جدید و افزایش اجناس فعلی- استفاده شن؛ تقریباً هیچ محدودیتی در مقابل رشد شرکت قرار نمی گیره.

هم اینکه، بهترین افراد در این بخش بیش تر تمایل دارن طبق بینشایی که از بررسیا گرفتن عکس العمل نشون بدن. اونا جزئیات یه سری الگوها رو از شکلای جور واجور جور واجور داده ها دنبال می کنن که شامل موارد زیره:

  • ایمیلا
  • اطلاعات تراکنشی
  • فایلای ورودی
  • رسانه های اجتماعی
  • داده های همکار
  • و …

 

خیلی از این تیمایی که کارکرد بالایی دارن، در حال آزاد کردن آنالیزهای موبایلی نیستن. حتی در دوره های اولین هم در مقایسه با اپلیکیشنای آنالیزی گسترده، به تصویب رسیدن آنالیزهای موبایل دقیقاً به سرعت همون قبول شدن موبایل انجام قبول می کنه. و شرکتایی که می دونن چیجوری باید از این داده ها استفاده کنن، در رقابت جلو می زنن. بهترین شرکتا با عملکردهای عالی، ۳/۵ برابر بیشتر دوست دارن از این اطلاعات در جهت خوب استفاده کنن.

 

 

[تعداد: ۷    میانگین: ۴.۹/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید