عامل لازم واسه بازاریابی موفق

 

عامل لازم واسه بازاریابی موفق

وقتی تلاش دارین توجه بازارتان رو به خود جلب کنین، باید بتونین نسبت به بقیه برجسته باشین.

با متفاوت بودن از بقیه میشه برجسته تر شد. این فرق لازمه با معنی باشه و البته دلیل شکست خیلی از کسب و کارای کوچیک هم همینه. این موضوع، بسیار عادی، قابل پیش بینی و عادی ست.

چیجوری میشه از بقیه برجسته شد؟

ما با دنبال کردن یک سیستم ثابت، نمیتونیم از بقیه برجسته شیم. شما در حال دنبال کردن یک سیستم هستید، یعنی در حال انجام کارایی هستید که دیگرانی که با سیستم کار می کنن هم انجام میدن و این یعنی، نامرئی بودن!

با پردل و جربزه بودن، خلاق بودن، می تونین از بقیه برجسته شید.

شهامت یک انتخابه. همه ما ترس رو احساس می کنیم. نحوه ی کنار اومدن ما با “ترس” است که تعیین می کنه پردل و جربزه هستیم یا نه.

خلاقیت، به جربزه لازم داره. در حالت پیش فرض، خلاقیت یعنی انجام دادن کارا به روشی که عادی و عادی نیس. خلاقیت، دقیقاً همون چیزی ست که اگه می خواین واسه مخاطبان درست به روشنی دیده شید لازم دارین.

مهم نیس از چه شبکه های اجتماعی استفاده کنین، مهم نیس از چه نرم افزاری استفاده کنین، موضوع و هدف اصلی اینه که شما کار و کاسبی تون رو از ازدحام رقبا بالاتر می برین. یعنی شما چیزای مفهومی و معناداری واسه گفتن و عرضه کردن دارین که در آخر، توجه بازار رو به خودش جلب می کنه.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   مفاهیم برچسبای میوه و بازاریابی شرکتا از روش این برچسبا

هیچ یک از اینا به سیستم بازاریابی، نرم افزار و یا چیزایی که از روش سمینارها، آموزشای آنلاین یا کتابا به فروش می رسونید در رابطه نیس!

 

با تصمیمی که واسه هدف گذاری بازارتان با شهامت و خلاقیت ساخته میشه ربط داره. با مشورت کردن با کارشناسا پدیده فکر مهتر و کسب راهنماییای ویژه خودتون، می تونین به اهداف ویژه خود که تو سرشونه برسین.

 

[تعداد: ۱۴    میانگین: ۴.۲/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید