فولکس واگن آمریکا روز یکشنبه، در اولین عکس العمل بازاریابی قابل توجه خود در برابر رسوایی نشر گاز،  تبلیغات اصلی و مهم رو در روزنامه ها در حالی که قصد پاک خود رو به مشتریان نشون میده، اینطور اعلام می کنه:«ما در حال تلاش واسه درست کردن کارا هستیم.»

در این تبلیغ  مدیر عامل گروه فولکس واگن، Michael Horn، میگه: «در طول چند هفته گذشته ما از شما، مشتریان وفادار، در مورد مسأله ی پخش گاز دیزلی عذر خواهی کردیم. همونجوریکه ما به طور خستگی ناپذیری به دنبال حل این مسأله هستیم، خواستار ادامه صبر و صبر شما هستیم.»

تبلیغات در بیشتر از ۳۰ روزنامه، مثل USA Today، New York Times، Washington Post، Chicago Tribune و Los Angeles Times چاپ می شه.اجرای طرح بنر تبلیغاتی دیجیتالی هم برنامه ریزی شده.

در ۹ نوامبر، پیشنهاد «بسته هدیه» به وسیله خودروساز مطرح شد و هدفش این بود ، ۵۰۰ دلار به عنوان پیش پرداخت واسه هر گونه خریدی به دارندگان خودروهایی که تحت اثر این اتفاق قرار گرفتن و هم اینکه ۵۰۰ دلار دیگه «کارت نمایندگی» که میشه از آن واسه خرید در نمایندگی فولکس واگن استفاده شه، اعطاء شه.

الان این بسته هدیه واسه صاحبان وسایل نقلیه ی دیزلی جدید و دست دوم، در دسترسه. آقای Horn، در این تبلیغ گفت: «واسه اینکه بدونین خودرو شمام مشکل داره یا نه و هم اینکه چگونگی دریافت بسته هدیه خود، خواهشا به سایت VWdieselinfo.com مراجعه کنین و شماره VIN خود رو وارد کنین. امیده که بدین وسیله، اعتماد مهم مشتریان گرامی رو دوباره جلب کنیم.»

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   ایران دوباره جایگاه اول تولید و صادرات پسته رو از آمریکا گرفت !

در سطح جهانی، ۱۱ میلیون خودروی دیزلی تحت اثر این مسأله قرار گرفتن. در روز جمعه، خودروساز گفت: در ماه اکتبر حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه تحویل داده شد که ۵/۳ درصد نسبت به سال پیش همین ماه، کاهش پیدا کرده بود.

[تعداد: ۱    میانگین: ۵/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید