تعاریف مدیریت رابطه با مشتری

تعاریف خیلی از مدیریت رابطه با مشتری بیان شده که نشون دهنده دیدگاه­های متفاوت در این مورد س. هر یک، از بُعد خاصی به مدیریت رابطه با مشتری نگاه می کنن. از این رو، جهت آشنایی با دیدگاه­های جور واجور، تعدادی از اونا رو مورد مطالعه قرار میدیم:

  • سویفت در سال ۲۰۰۱ بر جنبه های فنّاوریِ مدیریت رابطه با مشتری تمرکز کرده و اونو یه سری از عملیات، قلمداد کرده. باور داره که این مجموعه به درک مؤثر رفتارِ مشتری از راه های جور واجور (ارتباطات معنی دار، بهبود کسب مشتری، حفظ مشتری، وفاداری و سودآوری مشتری) می پردازه.
  • باتل در سال ۲۰۰۸ مدیریت رابطه با مشتری رو راه حل کسب و کاری نامید که فرایندهای داخلی، توابع و شبکه­ های خارجی رو جهت ایجاد و ارائه ارزش به مشتریان واسه رسیدن به سود مورد هدف قرار می داد.
  • زیدان در سال ۲۰۱۱ مدیریت رابطه با مشتری رو یک راه حل کامل کسب وکار می دونه که باعث حفظ همکاری با مشتریان و ایجاد ارزش برتر واسه مشتریان شرکت می شه.
  • رنات در سال ۲۰۱۲ مدیریت رابطه با مشتری رو واسه خیلی از سازمان­ها، شکست دادن مسائلِ افزایش رقابت، گسترش بازار و افزایش انتظاراتِ مشتری دانسته.

 

با ما همراه باشین با …

  • ت
  • ط
  • باط

[تعداد: ۳    میانگین: ۴.۷/۵]

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   راه حل برند شخصی در چند مرحله [اینفوگرافی]
دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید