مدیریت زمان در فعالیتای فردی و هم سازمانی نقش بسیار دارای اهمیتی داره.

در این پست قراره ببینیم که چیجوری میتونیم زمان خود رو در مقابل مشتری بالقوه -که مشخص نیس واقعاً قصد خرید داره یا نه- مدیریت کنیم! امیدوارم به درد بخور واقع شه.

 

 

مدیریت زمان

نسبت به مردمی که از شما واسه محصول و خدمات تون سوال می پرسن و در آخر، بدون خرید رهاتون می کنن چه احساسی دارین؟

بعضی از صاحبان کسب وکارها، عصبانی می شن. این افراد رو به چشم کسائی که باعث هدر رفتن زمان شون می شن نگاه می کنن. اینجوری، یک فرصت بزرگ و باارزش رو از دست میدن. بدون هیچ تلاشی، یک دارایی کسب وکاری بزرگ رو که روی میز قرار گرفته از دست میدن!

به همون فیدبک مهم بزرگ می پردازیم که به عنوان هدر دهنده ی زمان واسه شما جفت و جور می شه.

بذارین موضوع رو کمی بازتر کنیم:

اگه خیلی از سوالات اشتباه رو جذب می کنین دلیلی داره. بیشتر نشونِ اینه که:

  • پیام بازاریابی تون، باید بهبود پیدا کنه.
  • به طرف افراد اشتباهی عرضه می کنین
  • هر دو

خیلی ساده س! که دریابید کدوم یکی متناسب به بازاریابی شماس. تا وقتی که شما از این مردم درخواست فیدبک کنین.

قبل اینکه اونا تلفن رو قطع کرده و یا محل شما رو ترک کنن چیزی مثل “چی شما رو برانگیخته بود که امروز به دیدن ما بیاد؟/با ما تماس بگیرین؟” جواب این سوال، یک فیدبک فوق العاده مهم رو در اختیارتون قرار میده.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   خط اعتباری چیه؟ وام گیرندگان چیجوری می تونن از آن برخوردار شن؟

مثلا

  • اگه بیشتر مردم به شما می گن که به دنبال هر چیزی که قیمت پایین داشته باشه هستن -هنوز هزینه های (کرایها) شما متوسط یا کمی بیش تر از متوسط باشه- باید پیام بازاریابی خود رو دوبارهً بررسی کنین. نگاهی بندازین و ببینین که در هزینه های کم بزرگ نمایی کردین.
  • اگه در میزان پایین بودن هزینه ها، بزرگ نمایی نکرده باشین بهتر می تونین پیامای بازاریابی خود رو واسه مردمی با بودجه ی خیلی کم هدفبندی کنین .

هدف اصلی اینه که تا جاییکه می تونین فیدبک جذب کنین از کسائی که در استخدام کردن شما شکست خورده و یا در خرید کردن از شما ضعیف بودن. به شما در بهبود وضع پیامای بازاریابی تون کمک می کنن. هدفبندی کردن و همینطور تولید کسب و کارای بیش تر رو هم بهبود خواهد بخشید.

پس نوع تفکری که راجبه هدر دهنده ی زمان دارین تغییر بدین. با اونا صحبت کنین. به اونا گوش بدین و از فیدبک اونا بیاموزید. بعد بهبودیای لازم رو در بازاریابی تون بسازین. اصلاً تصور نکنین که کسی فقط زمان تون رو هدر میده و هیچ ارزشی واسه کسب وکارتون نداره!

 

[تعداد: ۱۴    میانگین: ۳.۸/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید