مدیر رسانه تبلیغاتی تا چه حد روی موفقیت کار تاثیر داره؟ بدون شک نام مدیر تبلیغاتی به گوش تون رسیده، اما درباره نقش و مسئولیتای این مدیر سوالاتی دارین.

مدیر رسانه تبلیغاتی

زمانی که یک آگهی رو در رسانه هایی چون تلویزیون، رادیو، بیلبورد، اینترنت، ایمیل، روزنامه ها، مجلات، یا گوشی موبایل می بینین یا گوش می دید شک نداشته باشین باید فهمیده باشین مدیر تبلیغاتی سهم بزرگی در اجرای این برنامه ها داشته. وظیفه مدیر تبلیغات در شکلای جور واجور رسانه ها اداره تبلیغات، زمان بندی اونا، و … است.

 

توضیح شغل

مدیر رسانه با اعضای تیم خود سرویسای خلاقه نه ای رو ارائه میده این مدیر با کمک تیم به شناسایی جمعیت مناطق جور واجور جهت ارائه تبلیغات می پردازه تا کمپینای تبلیغاتی رو در مکانای جورواجور شهر برپا سازند. با استفاده از تحقیقات بازار، جدا سازی و بررسی، ساختار قیمت گذاری و ملاحظات مشتری تصمیماتی می گیرن و در آخر به اونا پایبند می شن. محدوده حقوق مدیران رسانه ها در نیویورک به طور متوسط از ۱۵۸ دلار تا ۷۲۶ دلاره پاداش سالیانه این مدیران ۱۲۰ تا ۹۲۸ دلاره حرفه ای ترین مدیران ۲۰۳ تا ۵۴۰ دلار حقوق دریافت نشون میده.

مهارتای ویژه مدیران رسانه های تبلیغاتی

* توانایی برنامه ریزی عالی، به ویژه در پخش تبلیغات، چاپ، تبلیغات در فضای باز، تبلیغات آنلاین و رادیو

* آگاهی همیشگی از اخبار و تکنیکای تبلیغاتی رسانه های اجتماعی

* مهارتای گفتگو عالی واسه قیمت گذاری و دسترسی به مخاطبان خود

* مقاوم بودن در برابر فشارهای کاری و تاثیر روی مشتریان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   جمعه سیاه (Black Friday) و رابطه اون با بازاریابی!!

* قادر به جدا سازی و بررسی داده های تحقیقاتی هستن و بهترین موقعیتا رو واسه نیاز مشتری تعیین می کنن.

* خیلی راحت با طیف خیلی از افراد، فروشندگان و مشتریان برخورد می کنن.

مدیر رسانه تبلیغاتی باید دست کم در رشته های زیر سررشته داشته باشه؛

تبلیغات، ارتباطات، روزنامه نگاری، مدیریت کار و کاسبی، حسابداری مالی و اقتصاد.
مدیر رسانه ها دست کم ۵ تا ۱۰ سال تجربه کاری همراه با تحقیقات رسانه ها رو داشته باشه.همونجوریکه بیشتر مشاغل در کار خود به تبلیغات نیاز دارن پس یک مدیر رسانه باید در صورت بروز هر رویدادی آمادگی خود رو اعلام کنه. تغییر بازار هم یکی از مشکلاتی ست که مدیر رسانه باید واسه جنگ با اون از خود عکس العمل نشون بده تا باعث شکست تبلیغات شرکتا نشه.

 

مدیر رسانه تبلیغات باید در طول ماه با آدمایی که کار فروش رسانه رو انجام میدن ملاقات داشته باشه. مشکلات و روشای هدف دار موثر رو در جلسات کار و کاسبی بررسی کنه. به پیگیری مشکلات مشتریان بالقوه بده. با مشتریان درباره پروژه ها تماس داشته باشه.

وضعیت حسابای کاربری کارکنان رو برسی کنه. با فروشندگانی که دنبال فرصتای تبلیغاتی هستن دیدار داشته باشه. کار خود رو در فضای مجازی به روز نگه داره،یک مدیر رسانه تبلیغاتی فوق العاده باید توقع داشته باشه با موسسات جور واجور و کمپینای تبلیغاتی در سراسر کشور و حتی جهان ملاقات داشته باشه.

[تعداد: ۶    میانگین: ۳.۳/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید