امتیازات تولید محتوای طولانی

شاید شنیده باشین که بگن تولید محتوای طولانی بهتره.

اما واقعاً میدونید به چه دلیل باید در سایت تون محتوای طولانی بسازین؟

با وجود وسایل دستی که امروز بیشتر از قبل وجود دارن، مجلات چاپی تنها رسانه هایی نیستن که خوانندگان واسه لذت بردن از محتوای طولانی استفاده می کنن.

 

کمپین محتوای طولانی

محتوای طولانی و یا مقالات بیشتر از ۲۰۰۰ کلمه، به برندها اجازه میده تا یک داستان رو ارائه داده و مبانی خود رو با هم در اون جا بدن. هر چند اولویت دهی به محتوای طولانی ممکنه در یک دیدِ سطحی، مثل یک پروژه وقت گیر به نظر برسه، اما امتیازات خیلی زیاد اون باعث می شه تا شرکتا به کشفِ این راه حل بدن.

فهرست وارهای کوتاه و نامفهوم همیشه در اینترنت هست، اما از محتوای طولانی به عنوان یک راه حل شُدنی، واسه افزایش فروش و رفت و امد صرف نظر نکنین! کارآفرینان اشاره می کنن که یک مقاله گرون  و پرمایه درست مثل موفقیت در رسانه اجتماعی به شکل یک فهرست واره ی سریع و تیزه.

 

موتورهای جستجو عاشق محتوای طولانی هستن

موتورهای جستجو ویژگیِ به صرفه ای واسه موضوعاتی هستن که توانایی “ویروسی- وایرال” رو در رسانه های اجتماعی ندارن. این همون جاییه محتوای طولانی به چشم میاد. یک بررسی serpIQ در سال ۲۰۱۲  از بیشتر از ۲۰.۰۰۰  کلمه کلیدی، به این نتیجه رسید که میانگین ​​۱۰ مورد بهتر از صفحه یافته های، بیش تر از ۲۰۰۰ کلمه بوده.

محتوای طولانی تنها یک کاربرد خاص نداره. کاربران نه تنها به مدت طولانی در یک صفحه واسه خوندن باقی می مونن، بلکه نسبت به بازدید کنندگان عادی، به صفحات بیش تری سر میزنن. جدا از اینکه این، جلب توجه یک خواننده واسه بیشتر از سه دقیقه (بر خلاف یک دقیقه) این احتمال رو دو برابر می کنه که اونا دوباره به سایت باز گردند. با داشتن قدرت ایجاد خوانندگان وفادار از روش محتوای طولانی، بازاریابان یک وسیله مهم در دست دارن.

 

راه حل محتوا کلید اصلی ست

با وجود فایدهایی که شکلای جور واجور محتوا به دست میده، خیلی از برندها هنوز با ایده ی راه حل، سازگارتر هستن. ، تنها ۳۰ درصد از بازاریابان یک راه حل محتوای موافق و یا کامل دارن. شرکتا به سرعت متوجه مسئله اصلی می شن. طبق یک پروژه، ۵۱ درصد از برندها در سال ۲۰۱۷  برنامه های اجرایی مختصِ راه حل بازاریابی محتوا دارن. اینکه فرض کنیم خیلی از اونا محتوای طولانی رو در  طرح ابتکاری خود ترکیب می کنن، یک جهش نیس!

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   رابطه با ضمیر ناخودآگاه : افعال منفی به وسیله ضمیر ناخودآگاه برنامه ریزی نمی شن

این موضوع ممکنه از بیرون تهدید آمیز به نظر برسه، اما با در نظر گرفتن نتیجه پایانی، ترکیب محتوای طولانی کار ساده ایه. با وجود بخشای فعال بسیار، یک شرکت باید از کجا شروع کنه؟ مثل خیلی از بازاریابیای موفق، محتوا باید موافق ، آموزنده و باحال باشه.

محتوای طولانی یک مستثنی نیس!

جمع آوری اطلاعات به موقع مربوط به بخش مخاطبان و سلایق اونا معنیش اینه که در طول زمان، اونا محتوایی رو “هدف” قرار میدن که شانس بیش تری رو واسه تغییر و تبدیل جفت و جور می کنه. پس، برندها به درک رقابت و اون چیزی که همیشهً واسه اون در تلاشند، نیاز دارن. این کار فرصتایی رو واسه پر کردن شکافا به ما میده و مشتریانِ در رفت و امد رو  به طرف خدمات ارائه شده ی مهم هدایت می کنه و با هم وفاداری به برند رو هم زیاد می کنه.

 

ارزش افزده از محتوای طولانی

حتی اگه کار ً انجام نشده باشه-  تعیین این که کجا و چیجوری شما این مطالب رو پیشرفت بدین و گسترش کنین به اندازه ایجاد محتوا مهمه. هر چند سرمایه گذاری روی تبلیغات در رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو، اولین خط حمله س (به یاد داشته باشین، یافته های ساده تر در مقالات بلند تر راحت تر جفت و جور میشه)، محتوای موفق می تونه-  و باید بتونه- به روشای دیگه افزایش آگاهی داشته باشه.

برندها می تونن از لیستای ایمیل موجود استفاده کرده و به محتوای خبرنامها وصل شن. حرکت جسورانه تر، رسیدن به افراد موثر و موثر واسه گسترش مقالات به مخاطبانه. تاثیرگذاران با نفوذ واسه گسترش محتوا -با هر اندازه ای-  یک راه مطمئن واسه سرمایه گذاری روی ترافیک مهم، رفت و امد و درگیریه.

محتوای طولانی نیازمند وقت و توجهه، اما اگه به درستی انجام شه، ارتباطات و جرقهای موجود رو به فعالیت وا میدارد.

 

دوستان، حالا وقت نوشتنه.

[تعداد: ۵    میانگین: ۵/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید