امتیازات مدیریت رابطه با مشتری

صاحب نظران متفاوت امتیازات متفاوتی رو واسه پیاده ­سازی یک سیستم مدیریت رابطه با مشتری برشمرده ان که از آن جمله میشه به آقای لیاکراس و شکرابی اشاره کرد.

آقای لیاکراس در سال ۲۰۱۴ بیشتر از ۱۷۰ مقاله و مجله رو بررسی کردن و به این نتیجه رسیدن که یک پروژه مدیریت رابطه با مشتری می­تونه امتیازات زیادی واسه سازمانا جفت و جور کنه که در جدول زیر به بعضی از اونا اشاره شده:

 

تحقیقات آقای شکرآبی در سال ۱۳۹۱ نشون میده که: امتیازات سیستم مدیریت رابطه با مشتری رو کاهش هزینه جلب مشتری، سودآوری بالا، تصمیم گیری بهتر، هزینه های پایین فروش، تکامل و تغییر سودآوری مشتریان، ارائه سرویسای بهتر به مشتری، افزایش وفاداری و حفظ مشتریان، ایجاد فرصتای جدید واسه فروش، افزایش کارایی و بهره وری معرفی کرده که در شکل زیر رسم شده.

 

 

با ما همراه باشین با …

  • ارت
  • ط
  • یت ار

 

[تعداد: ۶    میانگین: ۴.۵/۵]

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   روشای هدف دار بازاریابی “Pull” و “Push”
دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید