امتیازات مطالعه واسه رهبران و مدیران

آدما واسه اهداف مختلفی مطالعه می کنن و هر فرد به دنبال امتیازات خاصی از مطالعه س. اما امتیازات مطالعه واسه رهبران و مدیران می تونه بیشتر باشه. چون که مطالعه تاثیر بسیاری در موفقیت کار و کاسبی داره.

“همه کسائی که اهل مطالعه هستن، رهبر نیستن، اما همه رهبران اهل مطالعه هستن.” هری. اس. ترومن

واسه مطالعه بیشتر:

بهترین وبسایتایی که باید در ساعات آزاد بخونین

بعضی از امتیازات مطالعه عبارتند از:

مطالعه افقاتون رو زیاد می کنه

با چه تعداد از رهبران / کارآفرینان / دست اندرکاران می تونین رابطه برقرار کنین و از اونا یاد بگیرین؟ کتابا به شما کمک می کنن بینش سریعی درباره سفر، یادگیری و تصور افراد و شرکتای بسیار موفق؛ بیشتر از فرهنگای جور واجور، داشته باشین.

مطالعه به شما ایده های نوآورانه میده

ده روش جور واجور تشکر کردن از تیم هاتون رو که می تونه بهره وری و روحیه رو ۳۰٪ زیاد کنه، بلد هستید؟ میدونید که چیجوری جلسات “نقشه ذهنی” رو اداره کنین؟ از امتیازات مطالعه کتاب یادگیری این موارده!

کتابا و ایده ها شروع کننده گفتگو هستن

خوندن به شما کمک می کنه در شروع و ادامه گفتگو موفق باشین و یک رابطه عمیق تر برقرار کنین.

مطالعه استرس رو از بین می بره

بیل گیتس معروف به مدت ۱۵ دقیقه قبل از رفتن به رختخواب مطالعه می کنه. قطع اتصال از وسایل هوشمند و مطالعه کتاب به شکل شگفت انگیزی استرس رو کم می کنه.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   مهارتای فروشندگی خود رو با اجرای سه تکنیک پیشرفت بدین

مطالعه به ما چشم انداز میده

رهبران بعضی وقتا در روشای خطی تفکر گرفتار می شن. خوندن کمک می کنه دیدگاه های جور واجور و دیدگاه های تازه ای به موضوع پیدا کنین، چه این دیدگاه ها رو به کار ببرین و چه به کار نبرین، دست کم به شما این امکان رو میده که مشتری یا دیدگاه اعضا رو درک کنین.

مطالعه موجب می شه اهل تفکر و اهل عمل باشیم

در عصر مصرف همیشگی در رسانه های اجتماعی، ما تفکر کردن رو از یاد بردیم، خودآگاهی و تفکر واسه اجرای ایده ها مهمه. خوندن ما رو متفکر می سازه، چون ما باید معنی/ ایده رو تجسم کنیم و بعد چگونگی اجرای اونو پیدا کنیم.

مطالعه ارتباطات ما رو بهتر می کنه

از مهمترین و عادی ترین امتیازات مطالعه اینست که گنجینه واژگانی شما رو سه برابر بیشتر از واژگان آدمایی می سازه که اهل مطالعه نیستن. شما از کلمات و نقل قولای بهتر و درست تری در ارتباطات خود استفاده می کنین.

مطالعه ما رو به رقابت میکشه

مطالعه افکار، احساسات، ایده ها، قضاوتا، تعصبات، عقاید و دیدگاه های عمیق رو به رقابت میکشه. شما می تونین در بحث هاتون با تیم خود به موضوعات بحث برانگیز و نوآورانه ای اشاره کنین که می تونه در کار شما جرقه بسازه و دره های موفقیت و بهره وری بیشتری رو به روتون بگشاید.

[تعداد: ۲    میانگین: ۵/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید