این روزا امتیازات ی بازاریابی دیجیتال واسه کسب و کارا مشخص و نشونه. مشتریان در هر جا و زمان به اطلاعاتی که نیاز دارن خیلی راحت می تونن دسترسی داشته باشن. با تشکر از اینترنت مردم در سطح جهان به هر اطلاعاتی که دوست دارن, از روش کامپیوترا , تبلتا و موبایل هاشون دسترسی دارن. چیزی که صاحبان کار و کاسبی باید به یاد داشته باشن اینه که مردم با در نظر گرفتن تجربه ای که از شرکت اونا داشتن می تونن روی همدیگه موثر باشن. شبکه های اجتماعی بستر خوبی رو واسه مردم جفت و جور کردن تا خیلی راحت بتونن بازخورد خود رو از شرکتا به همدیگه منتقل کنن.

دلیل امتیازات ی بازاریابی دیجیتال و فواید اون

چون از روش کانالای دیجیتال و شبکه های اجتماعی مردم نظرات مثبت خود رو در مورد شرکت شما به همدیگه منتقل می کنن و باعت می شن که مشتریان جدید تبدیل به مشتریان دائم شما شن. البته باید حواس جمع باشین. چون این روند مثل یک چاقویی ۲ لبه س. چون مشتریان خوشحال از خود بازخورد مثبت واسه کار و کاسبی شما رو به بقیه منتقل می کنن, در حالیکه مشتریانی که از شما ناراحت هستن می تونن واسه شما مشکلاتی جدی رو به وجود بیارن. به همین خاطره که صاحبان کار و کاسبی باید مطمئن باشن که مشتریان موارد زیر رو از اونا به یاد میارن. شبکه های اجتماعی و کانالای دیجیتال یکی از مهمترین امتیازات ی بازاریابی دیجیتاله.

 

تعاملات خود رو از روش رسانه های دیجیتال زیاد کنین

شما می تونین مشتریان جدیدی رو از روش تجربه خوب مشتریان از روش کانالای دیجیتال بدست آوردید. در بین انجام این کار مطمئن شید که مشتریان خود رو طبق علایق خود به گروه های جور واجور تقسیم بندی کنین. بعد از آن شما می تونه آسونتر با هر گروه طبق علایقشان رفت و امد داشته باشین.

 

هر چی تعداد لایکا بیشتر, بهتر

همونطور که گفته شد, یکی از اصلی ترین  امتیازات ی بازاریابی دیجیتال شبکه های اجتماعی هستن. شبکه های اجتماعی به عنوان بخشی از بازاریابی دیجیتال تا حدودی دست کم گرفته شدن. درحالیکه اشتباه بزرگیه چون لایکای فیس بوک و اشتراک گذاریای توییتر می تونه نقش مهمی رو در اعتمادسازی شرکت شما بازی کنن. همچین این شبکه ها باعث ایجاد ترافیک روی سایت شما بدون هیچ هزینه ای می شه.تنها چیزی که شما نیاز دارین اینه که یک افزونه واسه به روز نگه داشتن مشتریان خود از اخبار شرکتتون, واسه شبکه های اجتماعی بذارین.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   آزمایش راه های جدید تبلیغاتى در فیس بوک

 

جلوتر از رقبای خود

هر روز تعداد خیلی از کسب و کارا روشای بازاریابی سنتی رو آزاد کرده و تمرکز خود رو روی Seo, Google Adword و شبکه های اجتماعی می ذارن و هزینه های زیادی هم در این مورد انجام میدن. این دلیلی بر رقابتی بودن فضای بازاره و در این بازار همیشه شرکتای بزرگتر از کوچیکتر بیشتر جلو رفتن می کنن. به عنوان یک شرکت کوچیک در این بازار, شما نمی تونین با اونا رقابت کنین ولی کارایی هست که می تونین انجام بدین. می تونین از ابزاری مثل Google Alerts واسه رصد کردن رقبای خود استفاده کنین. این وسیله به شما کمک می کنه تا اجناس رقبای خود و راه حل بازاریابی اونا رو رصد کنین. پس شما می تونین چیزایی از اونا بدونین و با در نظر گرفتن اونا روشای هدف دار خود رو مشخص کنین. Seo و استفاده از Google Adword نقش مهمی رو  ایجاد امتیازات ی بازاریابی دیجیتال بازی می کنن.

 

بالاتر از مرزها روید

این خیلی مهمه بدونین که بازاریابی دیجیتال تنها به سایت شما اضافه نمی شه. به هر حال بیشتر بازاریابا یک سایت یا تجارت الکترونیک رو ایجاد کرده و واسه Seo و Adwords هزینه می کنن. ولی واسه اینکه کار و کاسبی خود رو از بقیه جدا از هم کنین, می تونین یک راه حل واقعی واسه ایجاد مشتری باالقوه بسازین و از همه ابزارای موجود واسه گرفتن اونا استفاده کنین.

 

اول, معروفیت کار و کاسبی

معروفیت خوب واسه هر کسب و کاری لازمه. بدون اعتماد به نفس  و اعتماد مشتریان, هیچ شرکتی نمیتونه باقی موندن داشته باشه. به ویژه در سالای گذشته اهمیت معروفیت به طور زیادی مهمه. اگه یک کار و کاسبی معروفیت خوبی داشته باشه, مشتریان ممکنه اونو از بین بقیه انتخاب کنن. معروفیت واسه هر کسب و کاری, قدرت رقابت رو در این فضای بازار زیاد می کنه. یکی از راه های کم هزینه واسه کسب معروفیت شبکه های اجتماعی هستن.

همونطور که مشاهده کردی شبکه های اجتماعی نقش مهمی رو در ایجاد امتیازات ی بازاریابی دیجیتال اجرا می کنن و این روزا یکی از پر کاربردترین کانالای واسه بازاریابی دیجیتال به حساب میاد.

[تعداد: ۴    میانگین: ۵/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید