امتیاز عملکردی برندا 

تجربه

تجربه استفاده از برند می تونه شامل امتیازات احساسی یا خود اظهاری باشه ، بدون اینکه هیچ امتیاز عملکردی کسب شده باشه ، اما زمانی که یک تجربه ترکیبی دو یا حتی هر سه رو جفت و جور کنه، معمولاً وسیع تر و فوق العاده تر هستش . تجربه استفاده از نایک امتیاز عملکردی ، احساسی و خود اظهاری رو ترکیب می کنه ، تا عمقی از رابطه رو جفت و جور سازه که برند حریف بدون اینه .

آمازون وعد خلق یک تجربه خرید در کلاس جهانی رو میده که هم کارا و هم لذت بخشه . انتخاب سریع و آسون ، سفارش یک کلیک ، یادآوری موقعیتای خاص ، تضمین خرید امن و تحویل قابل اطمینان ، همه تجاربی هستن که آمازون ارائه می کنه . تجربه آمازون هم اینکه امتیازات احساسی حاصل از هیجان کشف یک کتاب ، لوح فشرده ، یا هدیه مناسب رو داره . رودخانه آمازون ، آخر بررسی و ماجراجویی ، کنایه ای انگیزه بخشه . یکی از رقابت های برند آمازون اینه که اطمینان پیدا کنه این جنبه احساسی با امتیاز عملکردی که سایت جفت و جور می سازه محو نمی شه .

جهانی بودن

ویزا یک کارت اعتباری جهانیه. تویوتا شرکت خودروسازی جهانیه. جهانی بودن امتیاز عملکردی داره ، یعنی هرکجا باشین می تونین از خدمات ویزا برخوردار شید. هم اینکه به شما پرستیژ و اطمینانی می بخشه که حاصل این آگاهیه که شرکت توانایی رقابت موفقیت آمیز در سراسر جهان رو داراس. باخبر شدن از اینکه تویوتا در آمریکا قدرتمنده، به اون در اروپا کمک میرسونه، جایی که مشتریان ممکنه به اون به چشم یک بازیگر متوسط نگاه کنن.

مقالات در رابطه :

امتیاز رقابتی کار و کاسبی شما چیه ؟

، هم افزایی و فلسفهای هدف دار

[تعداد: ۶    میانگین: ۴.۳/۵]

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   جلب نظر سرمایه گذاران طی سخنرانی
دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید