برند شخصی موثر

موضوع این نیس که بتونین چیزی جدید واسه گسترش تصویرتان بسازین، موضوع اصلی، کلیه ی کارایی ست که به طور طبیعی انجام داده و با اونا قابل رؤیت شید و استوار باشین.

cstland-branding-keys

 

راه اندازی کار و کاسبی، کار ساده ای نیس. موفقیت، از کارای سخت و پرقوت با مقدار زیادی یادگیری بدست میاد. بدون شک، همه کارآفرینان به شما خواهند گفت که خیلی با اهمیته کارایی که انجام می دید رو دوست داشته باشین. علاقه مندیای خود رو دنبال کنین، سخت کوش باشین و از همه مهم تر، هیچوقت از ساختن برند شخصیِ خود دست نکشید.

به خاطر این می گیم برند شخصی؛ چون مردم دوست دارن با مردم تجارت کنن نه با شرکتا! ساخت برند شخصی به کار و کاسبی، خصوصاً کار و کاسبی شما! اعتبار و سندیت می بخشه.

بررسیای سابق نشون میده که “اعتماد” در برندها و سازمانا در سالای گذشته از بین رفته و حتی ۸۴ درصد از جوونا نسل هزاره دیگه به تبلیغات سنتی و قدیمی اعتماد نمی کنن. پس هرچه قبلا میریم خیلی با اهمیته که برند شخصی بسازین که ارتباطات قدرتمندی رو با مخاطبان هدف تون برقرار کنه. موثرترین و قوی ترین برندهای شخصی دور و بر معیارهای اصلی که در این پست گذاشته شده ساخته می شن. با ما همراه باشین.

  • سندیت

اعتبار و سندیت زمانی ساخته میشه که حرف و عمل یکی شه. یعنی شما نمی تونین خودتون رو از روش معتبر بودن پیشرفت بدین. بلکه به همین سادگی ست: شما یا معتبر هستید یا نیستین! این موضوع حد وسط نداره.

وقتی من با کسی دست میدم، هدفم این نیس که کارت ویزیت خودمو بدون اینکه اون فهمیده باشه به داخل جیبش بندازم. بجای اون، واقعاً تلاش می کنم به مخاطبان شما کمک کنم. اگه محتوایی رو ایجاد کرده و بدون اینکه در مقابل چیزی از اونا بخواهید به اشتراک می ذارین، می بینین که واقعاً به عنوان یک فرد معتبر، معتبر و تایید شده به حساب می رید.

  • داستان شما

داستان شما می تونه مهم ترین بخش برند شخصی شما باشه. همه افراد داستانای خوب رو دوست دارن. یکی از دلایلی که داستان گویی در بازاریابی سنتی بسیار موثر بوده هم همینه. داستان، یک رابطه احساسی و انسانی رو موجب می شه. یک داستان فوق العاده به مردم میگه که شما چه کسائی هستید، به چه دلیلی ایجاد شدین و چیجوری به جایی که الان قرار دارین رسیدین. ، سفر شما از هیچ به موفقیته.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   عادات موثرترین صاحبان کار و کاسبی

  • تخصص

تبلیغات و گزارهای ارزش شما مردمی رو به طرف شما جذب می کنه تا بتونین با این “توجه ها” شروع کنین. اما این تخصص شماس که باعث می شه اونا شما رو دنبال کرده و درگیر شما بمونن. موفق ترین تاثیرگذاران توجه خودشون رو روی یک صنعت مخصوص متمرکز میسازن. بعد داخل همون ناحیه خاص، تخصص خودشون رو از روش بازاریابی محتوا، صحبتای عمومی، مصاحبها و تعاملات عمومی نشون میدن.

  • توانایی ظاهر شدن

هر برند شخصی در حال رشدی، نیاز به دیده شدن واسه مخاطبان داره. این یعنی شما باید بطور فعالانه خودتون رو پیشرفت داده و برند شخصی خود رو در سطح اینترنت بازاریابی کنین. اما بخاطر داشته باشین که نکته اصلی این کار، فعال بودن و موافق ماندنه. اگه به شکل همیشگی در بازاریابی محتوا، تعاملات اجتماعی، مصاحبها و درگیریای جامعه فعال هستید هر گونه پیشرفت و ترویجای پرداختی واسه شما لازم نیس!

  • گزاره ارزش

کلیدی ترین جزء از ساختن برند شخصی، دانستنِ چیزی ست که به مخاطبان پیشنهاد می دید. دقیقاً چی رو به ازای توجه و زمان شون به اونا می دید؟ چه قرار باشه برنامه معرفی منابع واسه بازاریابی شون داشته باشین و چه اندرزهایی واسه رشد کار و کاسبی! در هر صورت باید توانایی اینو داشته باشین که با مخاطبان بطور روشن رابطه برقرار کنین.

 

  • ارتباطات

ارتباطات، بخش مهمی از فرایند ساخت برند شخصی ست. ارتباطات شما، نه تنها شما رو به بقیه معرفی کرده و شبکهاتون رو گسترش میده، بلکه لیستی از تأییدیها رو ایجاد می کنه که همیشه در حال رشد بوده و مستقیماً با شخصیت شما صحبت می کنه. توصیفات و بررسیای همکاران یکی از قدرتمندترین نشونه های اعتماده و وقتی مخاطبان شما، تجارت با شما رو درنظر داشته باشن ارزش و اهمیت خیلی زیادی به خود میگیره.

 

[تعداد: ۸    میانگین: ۴.۶/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید