مفاهیم برچسبای میوه با هم متفاوت هستن، شما معنی کدها و برچسپای روی میوه ها رو میدونید؟ بعضی از ما به این برچسپا اهمیت نمی دیم و معتقدیم خوندن اون چیزی غیر لازم ست. اما این برچسپا رمزی عددی دارن که “PLU” نامیده می شه. تاجران و کشاورزان این برچسپا رو واسه رسوندن اطلاعاتی به مصرف کنندگان روی میوه ها و سبزیجات درج می کنن. پدیده فکر مهتر در این پست مهمترین رمزا و کدهای درج شده روی میوه ها رو واسه مصرف کنندگان توضیح میده امیدوارم به درد بخور واقع شه.

 

برچسپای چار عددی که اعداد اول با ۳ و ۴ شروع می شه (مفاهیم برچسبای میوه)

اگه برچسپ درج شده روی میوه و سبزیجاتی که خریداری می کنین چار عددی باشه، به این معناست که این میوه ها و سبزیجات با بهترین وسایل تکنولوژی پیشرفته تولید و بسته بندی شده. هم اینکه از بهترین کودهای ضد حشرات در کشاورزی بهره بردن. واسه سلامت خود و خونواده خود به برچسپای روی میوه ها و سبزیجات . حتی بازاریابان واسه خرید و فروش اجناس و پخش اونا به مغازه های مواد غذایی باید به برچسپا توجه کنه. مفاهیم برچسبای میوه کمک زیادی به بازاریابیان می کنن.

 

برچسپایی که پنج عددی هستن و رقم ساده با ۸ شروع می شه

وقتی که برچسپ روی میوه ها پنج عددی باشه و رقم اول اون ۸ باشه، نشون دهنده اینه که این اجناس به شکل وراثتی تولید و تهیه می شه و این تولید کننده به عنوان فردی موفق در اون صنعت به حساب میاد. هم اینکه این کد نشون دهنده قدرت و مقاومت میوه ها و سبزیجات در مقابل سرما، حشرات و سمومه. میانگین کدهای پنج عددی تولید کنندگانی هستن که جفت و جور کنندگان بخشای بزرگی از مناطق بوده و اجناس خود رو به کشورهای دیگه صادر می کنن نمونه این میوه ها خربزه، موز، انبه و آناناسه. این میوه ها در بعضی تولید کنندگان به شکل “وراثتی” کاشت می شن. مفاهیم برچسبای میوه در امر صادرات و واردات بسیار روش زوم شده.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   مدیریت پروژه های پیچیده چیجوری صورت میگیره ؟

 

برچسپایی که پنج عددی هستن و با عدد ۹ شروع می شن

اگه برچسپای پنج عددی روی میوه ها و سبزیجات با عدد ۹ شروع شده باشن. نشون دهنده اینه که تولید کننده میوه ها و سبزیجات رو با استفاده از تکنیکای سنتی کشاورزی که از پدران خود به ارث بردن تولید کردن، روشای سنتی بدون استفاده از مواد و کودهای شیمیایی و با کمک دست بدون استفاده از دستگاه کاشت و بر داشت می شدن. این میوه ها به عنوان بهترین و سالم ترین میوه ها به بازار ارائه می شن.

 

اگه میوه ها برچسپ و کدی ندارن

بیشتر آدمایی که با کد میوه ها و سبزیجات آشنایی دارن، در جستجوی میوه ها و سبزیجاتی ان که بدون کد هستن. اما این کار یه جور خطر به حساب میاد، تموم میوه های وارد شده باید دارای کد باشن تا اطلاعات تولید رو به مصرف کنندگان برسانند. بعضی از صادر کنندگان یا واسطها برچسپای شامل کد روی میوه جات رو ورداشته و از برچسپای معمولی روی میوه ها استفاده می کنن، اما این کار سودی واسه مصرف کنندگان نداره. و اطلاعاتی به مصرف کنندگان ارائه نمی ده.

شاید بعد از خوندن این مقاله از این به بعد توجه بیشتری به مفاهیم برچسبای میوه داشته باشیم.

[تعداد: ۱۰    میانگین: ۴.۲/۵]

دسته‌ها: آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید