عنوان پایان نامه :

یک صفحه از متن پایان نامه فقط مثلا :

 

 

کیرتی و آنیل (۲۰۰۹) به بررسی شکاف موجود بین انتظارات مشتریان و کیفیت خدمات ارائه شده به وسیله بانکای دولتی، خصوصی و خارجی هند پرداختن. در مطالعه اونا از مدل کیفیت خدمات سروکوآل استفاده کردن. طبق نتایج مطالعه اونا عواملی مثل اطمینان خاطر، همدلی و اعتماد مهمترین عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان از بانکای هنده.

خنداکر و میر (۲۰۱۱) به بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان بانکای تجاری دولتی در بنگلادش به خاطر بهبود مدیریت و کیفیت خدمات ارائه شده به وسیله این بانکا پرداختن. نتایج این مطالعه طبق پرسشنامهای تکمیل شده نشون میده که فاکتورهایی چون لوازم فیزیکی، پاسخگویی و اطمینان مهمترین عوامل موثر بر رضایت مشتریان از این بانک هاس. اونا امیدوارند که نتایج این مطالعه راهنمایی واسه بهبود و افزایش سطح رضایت مندی مشتریان در همه بانکای بنگلادش باشه.

سی دیکی (۲۰۱۱) با تکمیل پرسشنامه از مشتریایی بانکای بگلادش به مطالعه روابط بین کیفیت خدمات بانکی و رضایت مندی مشتریان و هم وفاداری اونا پرداخت. نتایج مطالعه اون نشون دهنده اینه که همه فاکتورای بهبود دهنده کیفیت خدمات بانکی با رضایتمندی مشتریان بانک رابطه مثبت و معنی دار داره. عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک هم بر وفاداری اونا به بانک موثره.

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط شامل ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد):

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد رشته مهندسی کشاورزی : بررسی اثر عصاره مریم نخودی بر روی خواص میکروبی، فیزیکوشیمیایی و مکانیکی فیلم خوراکی بر پایه نشاسته سیب زمینی

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط شامل ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf):

واسه دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود لحظه ای فایل متن کامل با فرمت ورد می تونین به لینک زیر مراجعه کنین:

 

دسته‌ها: پایان نامه ارشد