عنوان پایان نامه :

یک صفحه از متن پایان نامه فقط مثلا :

 

اندازه گیری میزان رضایت مشتریان و مدل کانو

روشای مختلف امتحان رضایت مندی مشتری رو میشه در مدلای مختلفی طبقه بندی کرد که این مدلها رابطه رضایت مندی مشتری و محرکای اونو ترسیم می کنن. یکی از مهم ترین شاخصای رضایت مشتری که با استفاده از مدلای علی-معلولی پیشرفت پیدا کردن، شاخص رضایت مشتری در آمریکاس. با اینکه آلمان هم در سال ۱۹۹۲ به تهیه شاخص رضایت مشتری اقدام نمودهه، اما نبود استفاده از مدلای ساخت یافته علی-معلولی موجب شدهه تا امکان بررسی روابط بین متغیرهای دلیل یا همون محرکای رضایت مشتری و متغیر معلول یا رضایت مشتری وجود نداشته باشه. پس مدل کشور آلمان در سال ۱۹۹۲ در گروه مدلای ساخت یافته رضایت مشتری قرار نمی گیره. تا این زمان کشورهای زیادی واسه تهیه شاخص ملی رضایت مشتری اقدام کردن که از اون جمله میشه به کشورهای سوئد، سوئیس، فنلاند، یونان، دانمارک، روسیه، پرتغال، ایسلند، نروژ، ایرلند، مالزی، آفریقای جنوبی و کره جنوبی اشاره نمود (فتحیان و همکاران، ۱۳۸۸).

الگوی رضایتمندی مشتری کانو یه جور مدیریت کیفیت و تکنیک بازاریابیه که به وسیله دکتر نوریاکی کانو استاد دانشگاه ریکیا توکیو و یکی از صاحب نظران علم مدیریت کیفیت ارائه شده و واسه امتحان خوشحالی مشتری استفاده میشن. مدل کانو کمک می کنه که رابطه بین تأمین نیازها و رضایت مشتریان درک شه. الگوی رضایتمندی مشتری کانو شش طبقه از عوامل رو مشخص می کنه که در این بین، سه طبقه اول واقعاً مؤثر بر رضایتمندی مشتریه (فتحیان و همکاران، ۱۳۸۸). این شش طبقه از عوامل عبارت ان از:

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد رشته مهندسی کشاورزی : تاثیر غلظت‌های مختلف برخی تنظیم کننده‌های رشد گیاهی بر ریزازدیادی گیاه ‌ارکیده

 

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط شامل ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد):

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط شامل ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf):

واسه دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود لحظه ای فایل متن کامل با فرمت ورد می تونین به لینک زیر مراجعه کنین:

 

دسته‌ها: پایان نامه ارشد