سئو و بهینه سازی سایت چیست؟ (3)

سئو و بهینه سازی سایت چیست؟
سئو چیست, سئو تکنیکال چیست, سئو داخلی چیست, سئوی سایت

اگر به مثال برج 100 طبقه برگردیم، میتوان گفت شما یک اتاق جدید ساخته اید که هیچ مسیر دسترسی از آسانسور، راهروها و راه پله برای آن وجود ندارد و عملا کسی از وجود این اتاق اطلاع نخواهد داشت. در صورتی که پیش از اندازه تعیین شده از کلمات کلیدی استفاده نمایید این احتمال وجود دارد که وب سایت شما اسپم شناسایی شود. همچنین این امکان را دارید از متاتگ کلمه های کلیدی استفاده نمایید. به نظر می رسد بیشتر نکات مربوط به سئو در صفحه تقریباً فقط بر روی قرار دادن کلمات کلیدی دقیق از نظر استراتژیک – مطابقت در صفحه شما – کلمه کلیدی در عنوان ، کلمه کلیدی در توضیحات متا ، کلمات کلیدی در H1 و غیره تمرکز دارد ، متأسفانه ، این نوع مشاوره منسوخ شده است. بنابراین، گوگل و سایر موتورهای جستجو، وبسایتهایی را در اولویت قرار میدهند که یک تجربه عالی برای کاربران تلفن همراه ارائه می دهند.

هر یک از عواملی که در این بخش معرفی می شوند بسیار مهم هستند ، بنابراین هنگام اجرای فاکتورهای داخلی SEO ، لطفاً از سلیقه خودتان عبور نکنید و خود را در اولویت قرار ندهید. از اینرو بایستی انجام این کار را در اولویت خود قرار دهید. در حقیقت شما در کنار تولید محتوای مناسب و با ارزش بایستی به ساختار وب سایت خود نیز توجه نمایید. همواره به این نکته توجه نمایید که صفحاتی که به یکدیگر لینک میدهید بایستی کلمات و موضوعات آن به یکدیگر مرتبط باشد. صفحات شما نه تنها باید حاوی محتوای مرتبط بلکه دارای کیفیت بالایی نیز باشند. از اینرو بایستی به اندازه و کیفیت تصاویر توجه نمایید به همین منظور میتوانید از نرم افزار های همچون Optimizilla، Resize Photos و یا وب سایت های همچون Compressor برای تنظیم کیفیت حجم عکس های خود استفاده نمایید. همچنین شما بایستی در انتخاب کلمه کلیدی ابزار ها موجود را بکار ببرید.

چرا که بایستی مناسب ترین کلمه را انتخاب کنید که کلیک خور باشد. تست ظاهر و سئو تکنیکال صفحه 404 شما بسیار آسان است ، کافی است یک پنجره مرورگر جدید را باز کنید و آدرسی از سایت خود که وجود ندارد را تایپ کنید آنچه در مرورگر نشان داده خواهد شد صفحه 404 شماست. این مسئله به ویژه در استراتژی پیلار کانتنت (Content Pillar) بسیار به کار میآید. ابزار فوق به شما توصیههایی را در مورد آنچه برای تغییر سرعت نیاز دارید نشان میدهد اما همانطور که در بالا ذکر شد، یک مسئله فنی است و شما ممکن است نیاز باشد یک توسعهدهنده وبسایت استخدام کنید. ابزار بررسی سئو وب سایت در آپسئو علاوه بر مبحث های فنی و داخلی وب سایت از بررسی رابطه سایت با ربات موتور جستجو و نحوه تعامل سایت با کاربران انسانی به دست می آید. بنابراین ، نام تجاری شما بیش از اینکه از نظر فنی و تئوری ، معیارهای رتبه بندی باشد ، باید بر افزایش تجربیات کیفیت متمرکز باشد. اگر متوجه شوید ، متوجه خواهید شد که تمام معیارهای مورد استفاده Google برای رتبه بندی صفحات بر اساس رضایت کاربر است. This article has be​en creat​ed with GSA C​onte nt Ge᠎ne ra᠎tor DEMO !

آدرس صفحات موجود در سایت شما اولین چیزی است که مورد توجه موتور های جست و جو قرار می گیرد. در آپدیتهای اخیر گوگل ریتم قرار دادن محتوا مخصوصاً برای جستجوهایی که حساس به زمان است، اهمیت پیدا کرده. اگر این کار را بکنید، می ­بینید که به طور طبیعی برای کلمات کلیدی مهم، ساییتان ارتقا پیدا کرده و به عبارتی بهینه شده است. Knowledge Graph گوگل سیستمی از اطلاعات است که گوگل از آنها در جهت ارتقا کیفیت پاسخ دهی به کاربران بهره می برد. از این معیار برای محاسبه تعداد کلیکهایی که توسط کاربران بر روی تبلیغات یا لینکها قرار دادشده در وبسایت، استفاده میشود. آدرس نقشه سایت بهتر است در فایل robots.txt قرار داده شود، اولین جایی که ربات های خزنده گوگل هنگام دستیابی به سایت جستجو می کنند. علاوه بر این به خزنده گوگل در پدیده crawling نیز کمک می کند و در نتیجه وب سایت شما در جستجو کلمات کلیدی در سطح بالاتری قرار خواد گرفت.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.